YOU SMILE - CHAPTER 9

frågor men jag ville veta. Skulle jag säga att jag gillar henne? Ja jag gör det!
- Ja, det är så att jag gillar dig.

Nathalie's Perpektiv

Jag stelnade till när han sa det , jag gilla han med ju men jag var för feg för att säga det .
- Jag gillar dig med bäver sa jag och log .
Han satt där och fånlog .
- Du måste bara se ditt leende sa jag och försökte fånle som han .
- Fett sött ju sa han och fortsatte le .
Plötsligt kände jag hur mobilen vibrerade i fickan , jag tog upp den och svara .
*samtal*

- Hej gumman , när ska du ta och komma hem frågade mamma .
- Jag kommr snart , vad gör celina och rebecca ? sa jag .
- Dom sitter och myser i soffan , och saknar dig sa mamma .
- happ , jag kommer snart sa jag och la på .

*sluta på samtalet*


- Vem var glädjedödaren ? frågade Justin .
- glädjedödaren ? , det var min mamma , jag ska hem snart svarade jag honom .
Jag gick och hämta min jacka , Justin följde efter mig och tog på sin med .
- Jag följer dig hem sa han och log .
- Du ska endå samma väg sa jag .
- men ja sa han .
Vi gick hem under tystnad , när vi kom fram till min dörr så gick jag jag fram till Justin och kysste honom .
Han besvarade kyssen .
- Jag gillar dig , natha viskade han i mitt öra och kysste mig igen .
Jag besvarade kyssen .
- Jag gillar dig med sa ajg och såg hur hans leende spred sig .
- Jag måste in nu sa jag och kramade honom .
- När ses vi igen? sa han frågande .
- Ring mig imorgon sa jag samtidigt som jag gick in i huset .
Celina och Rebecca sprang på mig direkt .
Justin's Perspektiv

När jag gick hem så tänkte jag på kyssen , den var perfekt, hon var perfekt .
När jag hade kommit fram så stannade jag lite innan jag gick in .
- HEJ MAMMA ! ropade jag och sprng upp på mitt rum .
Jag satte mig direkt vid datorn och loggade in på twittwr och facebook .
Jag skrev ett meddelande till Natha , "Bada imorgon?"
hon svara direkt , : "okej :D , Får C & R följa med ?"
Juste hennes vänner , jag skrev till Chaz och ryan ; " Följer ni med mig t stranden imorgon ? , natha kommer ;p"

Den började ringa från min mobil , jag kollade på skärmen , det var Ryan .
*samtal*
- TJO BRUTHEERR . skrek Chaz och Ryan i telefonen .
- CHACHA BOYYZ
- KLart vi följer med imorgon .
- sweet , fast natha är min , hennes vänner kommer med också .
- PERFECT sa Chaz och Ryan samtidigt .
- ehehe , ni måste komma nu till mig .
- KLART VI KOMMER BRODER .
-  GREAT , vi spelar xbox right ?
- yup .

*slut på samtelet*

Efter tag kom Ryan och Chaz , vi satte oss direkt och börja spela "Black ops"
När vi hade spelat i fyra timmar så började dom fråga om Nathalie .
Jag svarade inte så mycket på deras frågor .
- BOYS ! sover ni här inatt eller sa mamma som ahde kommit in i rummet .
- KLART VI GÖR PATTIE skrek killarna .
- KLockan är 12 nu så ni ska nog gå till sängs nu , jag ska bara hämta madrasser sa mamma och gick iväg .
- niccee sa Chaz och Ryan samtidigt .
- TWINS !
Mamma kom in med madrasser , Chaz och Ryan tvingade oss att dom skulle få blåsa upp dom själva .
Fast efter 10 minuter så bad dom om elpumpen .
Mamma bädda åt dom medans vi bytte om .
Vi gick och la oss sen klockan var nu typ 12.45 .
När jag vaknade på morgnonen så kollade jag direkt på på mobilen , jag hade fått ett sms från Selena ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0