YOU SMILE - CHAPTER 20

huh , såg jävligt läskig ut , min mörka ögon stog ut , och jag hade svarta ringar under

Jag gick ut ur badrummet , och satte mig ner vid datorn .
Min twitter var överbombad , för att jag hade 200 000 följare .
PÅ twitter skrev jag nått i stil med , "lowe all you guys , 200 000 is alot♥" .
Efter det stog det över tusen "I love you , follow me back , please ♥"
Jag följde ganska många utav dom som hade skrivit , stolt .
Jag gick och la mig sen , fast klockan nästan var  17.00 .
- Nathalie , mammas röst var mjuk .
- ja vad är det sa jag och slog upp ögona och titta på henne .
- Justin är här , men jag kan säga åt han att gå om du vill sa hon .
- Nej , säg åt han att komma upp sa jag och blev lite irretard på att hon hade sagt att "om du vill at ahn ska gå" ,
Hon gick ut och starx därefter kom Justin .
- oh baby sa han och satte sig på min säng vi kanten .
- Oh for you , I would done whatever börja sjunga .
Justin kom närmare och kysste mig .
Kyssen blev mer insensiv (stav) tills mitt huvudet bultade till , jag drog mig ur Justin grepp och la mig ner .
- Vad hände sa Justin och la sig ner brevid mig .
det enda jag svara var  - Mitt huvud .
Han gav mig världens seriösaste blick, owo .
Mitt huvud kom närmare hans och jag kysste honom .
- Baby , vi åker i övermorn sa han och gjorde världens smile .
Juste jag skulle åka med Justin till någon talk show .
- juste sa jag och log tillbaka .
Jag titta lite åt sidan , klockan var snart 12 .
- Jag måste hem nu sa han och suckade lite .
- okej , vises sa jag och log sedan så somna jag ..

dåligt , dåligt , dåligt . Ett till chapter imorn om ni komenterar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0