YOU SMILE - CHAPTER 18

Men den enda jag tänkte på var Natha .
(nathalie

Mamma satt ute på altanen när jag kom hem .
- HEJ GUBBEN ropade hon och kom ut till mig.
- Hej mamma sa jag och krama henne .
Hon gick ut igen , jag följde henne .
Jag gick inte ut på altanen , bara kollade ut genom fönster-dörren .
Jag tog mjölk och flingor i en skål och gick  till tvrummet .
Jag satte på teven , men koncentrera mig inte på den .
Jag tänkte på Nathalie , hennes ögon , hennes perfekta mun , glömde jag henne URSNYGGA kropp .
I mina tankar såg jag mig henne framför mig , hon var så söt när hon log ,när hon skrattar , när hon skrattar brukar hon dra bak huvudet och skratta , det var sexigt .
Men om jag ska sammanfatta allt så är hela hon perfekt , för mig .
Jag var tvungen på att skaka på uvudet och börja äta för att inte tänka på henne , jag började då med att koncentrera mig på teven . fast det gick inte så bra , efter 10 otroligt korta minuter börja tänka på henne igen .
*pling plong*

Jag hoppade upp , så rädd blev jag x)
Jag sprang mot dörren och öppna .
- hej shawty sa jag och tog hennes väska .
- hei bejbi sa hon och slog armarna runt mig .
Jag släppte väskan och kysste henne .
Hon hade armarna runt min nacke , jag hade mina ramar runt hennes midja .
- Har saknat diig viskade jag i hennes öra .
- aw, cutie , har saknat dig med sa hon och log "hennes" snealeende .
Jag tog tag i hennes hand , vi flätade ihop våra fingrar .
Jag tog hennes väska och gick upp i trappan till mitt rum .
Jag släppte hennes han och la hennes väska i sängen , när jag vände mig om stog hon precis framför mig .
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA skrek jag som en tjej .
- HAHAHAH , baby sa hon medans jag flåsade .
Jag ställde mig rakt upp , jag var nästan ett huvud högre än henne .
Jag drog henne mot mig och kysste henne , hon besvarade kyssen .
Jag gick fram medans hon bakade , hon stannade när hon smällde i soffan .
Hon ramlade ner . HAHAHAHA .
Jag satte mig på kanten och garvade .
- BIEBER , sluta skratta sa hon och gjorde sitt sadface .
Jag satnnade upp , - awwwwww , lite överdrivet långt .
Nu var det hon som garvade .
jag ramlade ner på henne .
auochsh vad det man hörde från Nathalie .
Jag kollade in hennes ögon och log , hon tillbaka .
hon drog ner mig närmare och kysste mig  .
Dörren slogs upp , - ops , ska inte störa sa mamma och log lite .
Jag och Natha satt redan spikrakt upp .
- men , vad är det sa jag och kolla mot mamma .
Hon förstog blicken , - Skulle bara kolla vad ni ville ha och äta .
Jag kolla på Natha , - du bestämmar sa hon och lutade huvudet bak mot stödet .
- eheheh , pannkakor ? sa jag .
- okej , bra sa mamma och gick ut .
Puh.
- awkward sa hon tyst .
Sedan så drog jag mig henne till henne och kysste henne .
Hon drog sig undan efter drygt 10 minuter .
- Du är perfekt sa jag tyst .
- va ? sa hon och kollade frågande på mig .
- du är perfekt sa jag igen , lite högre .
- NAW , du är perfekt du med sa hon och kysste mig .
Sedan återvände hon till sin mobil , suck , vilekne mobilnörd hon va .
Jag kollade på henne medans hon "hållde på" .
- gosh , stupid phone sa hon och börja banka med den på bordet .
Efter ett tag tittade hon upp .
- äh , den är lite cp sa hon och rodnade .
- cutiee viskade jag fram .
Hon slog mig löst på armen .
- Sluta kalla mg "söt" sa hon och gjorde någon wierdomin"
- men , vad ska jag annasr kalla dig .
- HM hon la ena fingret på hakan .
- Jag vet ! , jag kan kalla dig snygging sa jag och försökte se ut som ett geni .
- nej dumhuve sa hon och slog mig igen .
- ey , jag är inte dum .
- joj sa hon och kollade ner på sin mobil .
- Vad gör du sa jag och drog mig mot henne och kollade på hennes mobil .
- twitter $: , den är överbombad sa hon och kollade upp mot mig .
- happ .
Hon fortsatte ett tag till .
- Jag älskar dig sa jag mitt i allt .
- va ? sa hon och såg ut som ett frågetecken .
- Du börjar bli döv , jag älskar dig sa jag igen och log mot henne .
Hennes Leende spred sig över hela hennes ansikte , - justin , jag älskar dig med .
här får ni erat icke efterlängtade chapter ¤: , KOMENTERA FÖR MERA :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0