YOU SMILE - CHAPTER 17

- ohja , bara min sa jag och kysste henne .

Efter flera timmars chillande så ringde Scooter .
*samtal* (tjock text scooter , vanlig justin)
- HEEEJ MANNEN
- tjoo !
- whats up ?
- inte mycket , men du det har dykit upp bilder på dig och någon brud , han lät arg .
- vart ?
- ocenup , men aja , skitsamma .
- happ
- Men , vet du , du ska till någon show i NY på lördag
- okej , Får Nathalie följa med
- kan hon väll .
- great
- Vi hörs grabben
*slut på samtal*

Vad hade hänt frågade Nathalie direkt .
- äh , det har läckt ut bilder på nätet , med oss två sa jag lungt och tog handen runt hennes midja .
Igentligen vill jag att världen skulle veta att Natha var min , bara min .
- Haha , varför så stolt Justin frågade chris .
- Va , stlt sa ajg och kom ur mina tankar .
- ja sa Chris och gjorde min "min" , det såg verkligen stört ut .
-  Det var bara gulligt viskad natha .
- Men , natha , vill du följa med till NY på lördag sa jag och log skit stort .
- OKEJ ,  men idag är det väll onsdag sa hon och hade världens största leende på läpparna .
- sötnos sa jag samtidigt som jag drog henne närmare och kysste henne .
- sluta gulla sa Caitlin och drog isär oss .
- CAITLIN , vi ska hem nu sa Christian som hade pratat i telefon .
- okej , Natha , följer du med och hämtar din saker ? frågade hon .
- a , okej sa hon gick mot dom .
- Jag ska väll gå hem då , men natha du sover hos mig inatt sa jag medans dom gick mot deras bil .
Hon vände sig om och sprng till mig .
- KLart jag kommer sa hon och la sina armar runt min hals .
Hon drog sig närmare och kysste mig .
- KOM NU SEGIS skrek Chris från bilen .
- jaja .
Hon sprang bort till bilen och vinkade medans hon åkte iväg .
Jag började gå hemmåt , stannade upp då och då och skerv autografer .
Men den enda jag tänkte på var Natha .

srrrrrrrrrrrrrrrrrrry ): , jag vet att jag är sämst på att uppdatera , ska skärpa mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0