YOU SMILE - CHAPTER 16

Medans jag tänkte på det tre orden hon hade sagt ; jag älskar dig .
(klänningen)

Trodde aldrig att hon skulle säga det .
Hela kroppen kändes helt amazing , som om jag flög .
Efter ett tag så slöt jag ögonen och somnade .
Nathalie's Perpektiv

Jag vaknade utav Justins läppar mot mina .
- Hej gumman sa han när han hade avslutat kyssen .
- Hej baby sa jag och drog honom in till mig och kysste han igen .
Caitlin och Chris kom in springade i vårat rum och skrek .
Caitlin hoppade på oss .
- HEJ LOVEBIRDS skrek hon .
Vi igga henne totalt , och föste ut dom .
Jag drog på mig ett linne och ett par korta mjukisshorts .
Jag kollade bak och såg justin , han drog på sig en tröja .
En sak jag kunde säga då , var sexig kropp .
Han vände sig lite mot mig och log , han kom närmare och kysste mig .
- Fin som alltid sa han och kollade på mig .
- Lika fin som du då eller sa jag och gjorde värsta happyfacet .
Han tog tag min hand och drog mig ut , vi gick ner till köket .
- OJOJ , VI TRODDE NI SKULLE STANNA DÄR UPPE HELA DAGEN  ropade Chris när han såg mig komma ner .
Efter några timmar utav spelande så bestämde vi oss för att gå till stan .
Jag hade bytt om hade nu på mig någon random klänning som jag hade fått lånat utav Caitlin .
Jag och Caitlin sprang runt i alla affärer , Justin och Chris gick bara efter oss .
När vi hade sprungit runt ett tag så stannade vi upp och köpte varsin cola .
Justin's Perpektiv

Vi gick runt och chilla .
Caitlin och Natha gick framför oss och prata .
- ey , justin , JORDEN ANROPAR JUSTIN sa Chris och hoppade upp coh ner framför mig .
- JAG LEVER sklrek jag lite för högt och tjejerna vände sig om och kollade på mig .
- eh - eh - eh fick jag fram .
- Han dagdrömmar bara sa Chris och puttade på dom .
Det var sant , jag tänkte på Nathalie , hur underbar kunde igentligen en människa vara ? .
Vi gick ner mot stranden och jag bärde upp Natha .
- mene , jag vill inte vara din bebis sa hon och låtsades gråta .
- men du är min bebis sa jag och gick mot bryggan .
- ÅHNEJ , DU VÅGAR INTE KASTA I MIG skrek hon och börja sprattla med bena .
- nejdå sa jag och släppte ner henne , vi var vid slutet av bryggan .
- HOPPA I skrek Caitlin och Christian nere i vattnet .
- ohjävlar vad speedade ni var sa jag och kollade ner på dom .
- det är det vi är sa Caitlin .
Precis när jag skulle säga något så putta Natha i mig .
Jag kollaed upp på henne och blängde surt , fast bara på låtsas .
- busunge  skrek jag och skvätte på henne .
Hon hoppade ner i vattnat .
- Din , busunge sa hon när hon hade kommit upp till ytan .
- ohja , bara min sa jag coh kysste henne .

Srrry , för dålig update ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0