YOU SMILE - CHAPTER 15

Vi gick upp och spela xbox .

Dagen rullade på och jag och Caitlin blev som bästavänner .
När Justin skulle hem så tog han tag i mig .
- Caitlin Natha följer med mig sa han och drog mig .
Caitlin kom dierkt och tog tag i min andar hand .
- NEEEEJ , HON SOVER HÄR skerk hon .
- MEN HON ÄR MIN skrek Justin .
- NEJ BARA MIN .
- SLÄPP MIG skrek jag mitt i allt .
- Hon sover här sa Caitlin och räckte ut tungan åt Justin .
- Om hon sover här , jag sover här sa han och la armarna över bröset .
- OKEJ DÅ sa Caitlin och drog med mig upp till hennes rum .
- Du och Justin är söta tillsammans sa hon medans vi bytte om .
- thanks , ni har väll varit tillsammans någon gång sa jag och kollade upp på henne .
- japp , men det blev så krångligt , men vi är bara vänner nu sa hon och fortsatte att byta om .
När vi var klara gick vi ner till killarna .
Christian och Justin satt som fastklistrade vid xboxet , dom spela black ops .
Jag och Caitlin bestämmde oss för att förstöra detta klistret .
- ÅHHEJ , ÅH HÅ  skrek vi och börja dansa framför teven .
- FLYYTA PÅ ER skrek Christian och försökte styra ändå .
Vi fortsatte dansa .
Justin ställde sig och lyfte bort mig , han satte sig ner och jag satt liksom i hans knä .
Caitlin hoppade på Christian och snodde hans kontroll .
- MEN CAITI  sa han och försökte och ta tillbaks den .
- BARNRUMPA sa hon och puttade bort honom .
Jag tog Justins kontroll .
- Nu ska vi brudar visa hur gryma vi är sa hon och vi gjorde värsta high-fiven .
Vi började köra "zombies"
- AAAAAAAAAH , dom springer efter mig sa jag och rörde mig längs med kontrollen .
Alla börja skratta åt mig .
Efter att ha dött 12 gånger så gav jag kontrollen till Justin .
Caitlin var asgrym .
Justin gav kontrollen till Christian som började direkt och fixa .
Jag satte armarna runt hans hals och kysste honom .
Justin's Perpektiv

Vi satt där och kysstes ett bra tag innan Caitlin vände sig om och börja flina .
- HALLÅ , ta det luungt sa Chris och gjorde en läskig sak med armen .
Jag och Natha börja sagrava .
Natha försökte härma Chris .
- Ingen kommer bli lika bra som mig sa han och gjorde saken igen .
- Du ser helt störd ut sa jag mellen garven .
- fucku sa Christian och fortsatte spela .
Efter ett tag så gick vi upp till sovrummen .
- Jag antar att du vill sova med Justin sa Caitlin och gick in i sitt rum .
Jag tog tag i Natha's hand och gick mot gästrummet .
Hon slängde sig i sängen direkt .
- jag finns här för dig , vad som än händer sa jag coh la mig brevid henne .
Hon vände sig om och kysste mig .
- Jag älskar dig sa hon och kollade mig rakt in i ögona .
Jag kunde se det i hennes ögon , att hon mena det .
- Jag älskar dig med sa jag och kysste henne .
När kyssen tog slut så somnade hon nästan direkt .
Medans jag tänkte på det tre orden hon hade sgat ; jag älskar dig .

KORT , ideer ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0