YOU SMILE - CHAPTER 14

Jag släpade mig upp för trappan och gick in till mamma .

Nathalie's Perpektiv

Jag sjöng medans jag gick hem , typ om rosor och träd .
Innan jag kom fram så sprang Celina och Rebecca på mig .
- DU OCH JUSTIN , SHAWTY skrek Rebecca .
- o-m-b sa Celina .
- chilla , ni var ju med Chaz och Ryan sa jag och kramade dom .
- VI VET  sa dom samtidigt .
- TWINS ropade jag ocg drog med dom bort till huset .
- Celina hånglade med Ryan sa Celina och jag kollade på Rebecca och såg att hon rodna .
- JA , men du och Chaz då sa hon ochgick in i huset .
- ohjävlar , vad ni har varit i gång sa jag och drog av mig skorna  .
- Vad gjorde du och Justin då sa Celina och blinkade med ena ögat .
- öhhm sa jag och gick upp på mitt rum med dom efter mig .
Vi satt och pratade , och jag berättade för dom om "mig och Justin" .
- Celina och Rebecca ropade mamma och kom in .
- JA ropade dom .
Mamma kom in i mitt rum .
- Det är nog dags att packa väskan tjejor sa hon drygt .
- va ? sa Celina .
- Ni ska hem , imorgon .
- JÄVLA KÄRRING JAG ÅKER HEM NÄR JAG VILL skrek Rebecca .
- vad sadu , börja packa nu sa Mamma och gjorde någon läskig sak med handen och gick ut .
- din mamma är en sån idiotisk människa  sa Celina .
- jag vet sa jag och suckade .
- jag kommer sakna er sa jag och kollade på emdans dom slängde ner sin a kläder i väskorna .
- Vi kommer sakna dig sa dom och vi gjorde världens gruppkram .
Hela dagen rullade på och vi bara satt och prata om alla minnen , Justin kom sen men han lämnade oss efter att få veta vad som skulle hända .
Nästa dag så åkte dom direkt på morgonen , jag grät helatiden .
På facebook skrev jag : "idiot till mamma , hur jävla dryg an man va ?"
Efter det fick jag massa som typ skrev "finns" och så .
Jag la mig på sängen och grät .
Efter tag så somnade jag , när jag vaknade så kollade jag på mobilen typ 10 missade samtal från Chaz , Ryan och justin .
Jag gick upp och drog på mig ett par svarta mjukis och ett grått linne .
Dörren till badrummet stog ööpet och jag gick in och sminkade mig snabbt .
Jag drog mig ner för trappan och gick ner i köket , mamma satt vi bordet .
Jag "bitch-blickade" henne medans jag tog ut yoghurt och en skål .
Jag hällde upp ocg gick mot soffan och åt .
- DU FÅR INTE SITTA I SOFFAN OCH ÄTA hörde jag mamma ropa .
- K BRY skrek jag tillbaka .
Hon kom till mig och tog min skål .
- JÄVLA KÄRIING , LÄT MIG VA sa jag coh ställde mig upp och gick mot henne .
-  du pratar inte med mig med den tonen sa hon och slapade mig .
då jävlar , jag gav henne en rak höger .
Jag sprang upp på mitt rum och drog ut en väska , jag slängde in allt möjligt .
Mamma kom upp .
- Du går ingen stans sa hon tog tag i ett hårt grepp om min hand .
- SLÄPP MIG skrek jag och frigjorde mig från hennes grepp .
Jag sprang ner och ut för dörren .
Gråtande så sprang jag in i någons famn och ramlade över han/hon .
- Oj , sa en tjejsröst och hjälpte mig upp .
- Förlåt mumlade jag .
- Jag heter Caitlin , är du som är Natha ? frågade Caitlin mig .
- yup , det är jag sa jag och blängde på henne .
- Jag har hört mycket om dig sa hon och log .
Då började jag stortjuta igen , hon kramade om mig .
- Vad är det som har hänt frågade hon och tittade på mig .
Jag berättade allt , jag brukar inte parata såhär öppet med främlingar med Caitlin var snäll man kände det .
- ojdå , Lilla gumman , om du vill så kan du följa med mig hem sa hon och pekade på en bil .
Jag sa okej tyst och gick med henne till bilen .
Vi hoppade in och hon börja köra .När vi var framme så hoppade vi ut ifrån bilen .
Jag hängde min väska över axeln och gick med Caitlin .
- CAITLIN AND NATHA IS IN THA HOUSE skrek hon och jag hörde hur någon kom springande .
- NATHALIE skerk Justin och krama mig länge .
- aw , gästrummet är därborta sa Caitlin och jag börja grava .
- inte kul Cait , inte kul sa Justin .
En liten kille kom sen .
- Natha det här är  Christian sa Justin .
- hej sa jag och log .
- HEJJJ sa han och asflinade .
Jag gick tillbaka till Justin och kysste han .
- Mamma och jag bråka sa ajg och tänkte på det .
- okej . sa han och kramade om mig .
Vi gick upp och spela xbox .

TRÅKIGT , jag vet .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0