YOU SMILE - CHAPTER 13

Jag hatade min mamma .

Justin's Perpektiv
Jag vaknade och kollade på klockan , den var snart 12.00 .
Nathalie låg brevid mig och sov djupt , jag ville inte väcka henne , hon var så söt när hon sov .
Jag tog upp min mobil och tog ett kort och använde det som bakgrundsbild .
Efter ett tag började hon röra på sig .
- Dags att vakna nu sweetheart sa jag och hon vände sig om .
- Vad är klockan? sa hon och blundade .
- snart 12.30 svarade jag henne och drog henne närmare mig , och kysste henne .
HOn besvarade kyssen och börja leka med mitt hår .
- Är du hungrig sa jag och kollade rakt in i hennes bruna ögon .
- Nej , eller kanske lite sa hon och blundade igen .
- okej sa jag coh satte mig upp .
Jag började gå ner för trappan när mamma plötsligt drog i mig .
- Vad vill du ? skrek jag nästan .
Hon tittade surt på mig medans jag gick ner mot köket .
Efter kanke typ 10 minuter så kom Nathalie ner .
Hon var ursnygg i mina shorts och tröjan [haha] .
- Bäver , sluta kolla på mig sa hon och satte sig ner på stolen vid typ baren .
- B - I - E - B - E - R sa jag till henne och hon börja flina .
Jag ställde fram tv skålar , ett paket mjölk och ett paket flingor , och sen två glas .
Nathalie börja hälla upp mjölk i sin skål .
Vi satt och åt under tystnad .
- Jag måste nog hem , snat sa Nathalie tillslut .
- okej , du kan få låna ett par mjukisbrallor , om du vill sa jag coh tog våra skålar och satte in dom i diskmaskinen .
Jagtog tag henne i handen och drog med henne upp i mitt rum , hon la sig direkt i sängen .
- DIN SÄNG ÄR MYS  sa hon och gömde sig under täcket .
- iknow sa jag och hoppade på henne .
- JUUSTIN , försöker du döda mig skrek hon under täcket .
- DÖDA DIG ? , jag kan inte leva utan dig så sa jag och drog mig under täcket .
hon tog sina armar runt min hals och kysste mig , jag älskade den känslan jagfick när hon kyssste mig .
- baby , jag måste gå nu sa hon och gjorde sitt sadface .
- Jag kommer till dig ikväll sa jag coh drog undan hår från hennes ansikte .
- okääää sa hon och hoppade upp .
Jag ställde mig upp och tog fram ett par gråa mjukisbyxor åt henne , hon tog av sig sina shortas och drog på sig mjukisen .
Hon hoppade upp på mig framifrån .
- Jag kommer sakna dig bäverbooi sa hon och krama mig .
- Vi ses snart sa jag coh släppte ner henne och gick med henne till dörren .
- love you baby viskade jag och kysste henne .
Hon vinkade enormt mycket när hon gick hem .
Jag släpade mig upp för trappan och gick in till mamma .

JAG SOVER NÄSTAN , OCH SEN SÅ ÄR JAG SEGAST PÅ ATT SKRIVA .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0