YOU SMILE - CHAPTER 12

Jag satte mig i soffan och kysste henne , hon besvarade henne .

- Du är perfekt sa jag tyst .
Hon kollade på mig och kysste mig .
- You are perfect , just the way you are sa Hon och satte sig i mitt knä .
Hon la sina armar runt min nacke och kysste mig .
Jag la ner henne isoffan och gick och hämta min gitarr .
- Sjung lite , sa jag och log , det lät nämligen perfekt när hon sjung .
- Är det okej om jag sjunger When I look at you ? sa hon och kollade bort mot pianot .
- okej , den utav Miley Cyrus ? frågade jag .
- a , men kan du spela piano istället sa hon och log .
Jag satte mig på piano palle och vinkade åt henne så hon skulle komma och sätta sig brevid mig .
Hon satte sig brevid mig och jag börja spela .
Hon börja "Everybody needs inspiration , everbody needs a soul "
Jag kollade på henne samtidigt som jag spela , vi mötte varandras blickar , hon log genom ögonen och forsatte .
"A beautiful melody when the nights so long"
"Cause theres so garentee , that this is life is easy "
Hon sjungde sedan klart hela låten .
- Du sjunger asfint sa jag och la handen runt hennes midja .
- Tack , men nej sa hon och lutade sig mot mig .
- Joho du sa jag och kramade om henne .
Hennes mobil ringde , hon pratade en lång stund sen så kom hon in till mig .
- Justin , jag måste gå sa hon .
- Varför sa jag och gick mot henne .
- Min pappa har kommit med alla saker .
- varför är du ledsen då ? sa jag och kramade om henne .
- Han har redan åkt , jag hann inte träffa honom sa hon tyst och det kändes som hon grät .
Jag kramade om henne .
- Mamma sa att jag aldrig mer kommer få träffa honom sa hon och kramade mig tillbaka .
- Va? , varför ? sa jag coh kollade på henne .
Hennes ögon var helr röda och hennes mascara hade runnit ut .
- jag vet inte , ser jag hemsk ut ? frågade hon .
- nej inte hemsk , men ledsen sa jag och kramade om henne igen .
Hon viskade ; jag vill inte gå hem .
- shawty , du sover hos mig inatt sa jag .
Hon kysste mig som svar .
- Du får låna kläder utav mig sa jag och fånlog jag tänkte mig hur hon skulle se ut .
- okej , men kan jag till toan först ? sa hon .
- ja : sa jag och visa henne vägen .
Jag gick in till mitt rum . Jag öppnade garderoben och tog ut ett par svarta shorts och en skitstor lila tröja .
Jag gick mot toaletten och knackade på dörren .
- JA ! ropade hon och öppnade dörren .
- Här är dina nya kläder sa jag och flinade .
- ojoj , vilken storlek har du igentligen sa hon kollade på tröjan .
- bäver , sluta glo , bara för att jag är ful när jag är osminkad sa hon och höll för händerna för ansiktet .
- bieber* , du är fin utan smink sa jag och log .
- nä sa hon och drog igen dörren .
Nathalie's Perpektiv

Jag drog på mig shortsen och tröjan sen så smsa jag Celina och sa att jag inte skulle komma hem ikväll .
Hon svara att dom skulle på fest med Chaz och Ryan .
"suck"
Jag tittade på mig själv i spegeln innan jag gick ut , Justin stog utanför .
- GAH ! du skrämmer mig sa jag .
-  omb sa han .
- omg heter det * sa jag .
- Men nu ska du sova , du ser ut som du behöver det sa Justin och kollade på mig .
- mm sa jag och följde med honom in till hans sovrum .
Han putta ner mig i sängen , och bädda om mig .
- Jag känner mig som en bebis sa jga och log .
- Du är en bebis , min bebis sa han och la sig brevid mig .
Jag vände mig och stirrade mot väggen  .
Jag kunde känna hur han höll om mig med sin hand runt min midja , jag kände hur han andetag i nacken .
När han hade somnat så börja jag gråta , för min pappa .
Han och mamma hade bråkat , jag vet inte om vad , och nu så skulle jag ALDRIG mer få träffa honom .
Jag hatade min mamma .
Efter tag så somnade jag .

Jag orkar inte leta bilder , så ni får leva med det .
Bra/Dåligt ? komentera så jag vet att jag har några läsare .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0