YOU SMILE - CHAPTER 11

- Ja , men man får leva med det , det var ju min dröm att bli känd sa jag och tog tag i hennes hand .
- Natha , jag är kär i dig på riktigt sa jag och kysste henne .

Nathalie's Perpektiv
- Justin , jag gillar dig med sa jag och kysste honom .
Vi satt där ett bra tag , och bara kysstes .
Efter tag så gick vi ut , tillbaka till våra saker .
Alla andras saker var borta , jag rotade efter min mobil i min väska , när jag fick upp den så hade jag fått ett sms från Rebecca ,  "hei , vi är och äter på pizzerian därborta vid fiket , duvet , hör av dig , puss"
- Vart är dom frågade Justin och började ta på sig sin tröja .
- Pizzerian , ska vi också gå dit sa jag och drog på mig mina jeansshorts och tröjan .
- Okej , men vi behöver väll inte gå dit än sa Justin och log , jag log tillbaka .
- nä då sa jag och pressade ner min handduk i väskan .
När jag hade klarat det så började vi gå upp mot strandpromenaden .
Plötsligt så tog Justin tag i min hand , jag stelnade till och kände värmen sprda sig genom kroppen .
Vi gick tysta runt och kollade , ingen sån här hemsk tystnad .
- Bäver sa jag och  ställde mih framför honom . han gick in i mig .
- Förlåt , vad är det ? sa han och rättade till sina kläder .
- Ska vi dra till pizzerian nu eller sa jag och log mot honom , han såg så söt ut när han var förvirrad .
- Va ? sa ahn och kollade på mig konstigt .
- p-i-z-z-e-r-i-a-n sa jag och uttalade varje bokstav .
- aha , okej sa han och tog tag i min hand och vände sig om .
Vi gick och pratade om allt möjligt .
- Om 3 veckor åker jag ut på turne sa han och kollade på mig ledset .
- Är inte kul på den då sa jag.
- Inte utan dig , Du måste komma på någon konsert sa han och gjorde sitt så kallade "puppy-face"
- AWW , kan jag väll sa jag glatt .
Vi var framme vid pizzerian , när vi gick in så var inga där , bara en gammal gubbe .
- vi kan köpa en pizza en då , om du är hungrig sa Justin och gick fram mot kassan .
- Okej , ska vi ta med oss hem då eller ? sa jag och följde efter han .
- Kan vi väll sa Justin .
- Vad vill du ha ? frågade han sen efter .
- Jag är inte så hungrig så vi kan dela på en ? sa jag och gjorde mina "puppy-eyes"
- Sluta natha , men vi kan dela på en Hawaii isåfall ? sa han .
- okidoki sa jag och satte mig ner vid närmaste bord .
Vi satt där och vänta på pizzan när den var klar så betala Justin "suck" , Vi gick sen hem till han .
- Vad bra att du kom hem nu ropade hans mamma .
Hon dök upp i dörren .
- Oj , Hej , är det du som är Nathalie sa hon och stäckte fram handen , vi skakde .
- Ja det är jag sa jag och log mot henne .
- Jag har hört mycket om dig , men jag går ute lite om det är okej sa hon och riktade blicken mot Justin .
- Det är mer än okej sa han och drog ner mig i soffan .
Pattie gick ut , Justin började dela pizzan .
- Fick vi med dricka sa jag och kollade efter någon burk .
- Nej men jag kan hämta sa Justin Och gick iväg .
Justin's Perspektiv

Jag tog ut två color ur kylskåpet , sen när jag gick upp mot rummet så börja skaka den ena .
- FAN vad långt tid det tog sa Natha och försökte se assur ut .
- ehehe sa jag och öppnade flaskan och sprutade på Natha .
-  Vila i fred sa hon och tog upp den andra colan och hällde över mig .
Hon sprang iväg , jag sprang efter henne .
- Vad långsam du är ropade jag och lyfte upp henne .
- WÄÄÄÄÄ ! skrek hon och sprattlade  .
Jag slängde ner henne i soffan .
- Ska vi se på någon film ?
- Okej , bara om den inte är läskig sa hon .
- Jag har bara läskiga filmer sa jag och fånlog .
Jag tog ut någon random mordfilm och satte på .
- euuw sa hon direkt innan den hade börjat .
- HAHA , den har inte börjat än sa jag och börja äta på pizza bit .
Hon tog upp hela sin bit och börja äta .
När hon hade ätit upp halva så hoppade hon till så hon tappade pizzaiten .
Jag börja asgarva .
- Men sluta sa Hon och rodnade .
Hon puttade ner mig från soffan och mitt face kom rakt in i pizzabiten , nu börja hon garva .
Jag tittade upp på henne och sa ; - Visst är jag snygg sa jag och log flirtigt .
- superhet verkligen , nästan lika het som mig sa hon och viftade med ena handen .
Jag satte mig i soffan och kysste henne , hon besvarade henne .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0