YOU SMILE - CHAPTER 10

Vi gick och la oss sen klockan var nu typ 12.45 .
När jag vaknade på morgnonen så kollade jag direkt på på mobilen , jag hade fått ett sms från Selena ...

Det stog så här "Jag saknar dig<3 , ringer dig sen"
whata , jag skakade av mis smset och svarade inte .
Jag smög ut från mitt rum och fyllde en hink med vatten .
När jag ahde fyllt på hinken med iskallt vatten , jag smög in i mitt rum och hällde vattenet över killarna .
- FAN TA DIG skrek Ryan och sprang upp .
- DUMMA BAJS  skrek Chaz , och ställde sig upp .
- ni vaknar ju aldrig sa jag och hånlog .
- fuck you sa Ryan .
Vi gick ner och åt , sedan tog vi på oss badbyxor oxh tröjor.
jag smsa natha .
"vi kommer t dig nu :p "
"great , vi är klara :D "
Vi gick mot deras hus , dom öppna dörren innan vi hade knackat på .
- HEJ sa Natha och jag kramade henne , hon var super snygg , hennes hår var uppsatt i en lös hästsvanns hon hade korta jenasshorts och ett lössittande linne .
- Fin du är idag sa jag och tog tag i hennes hand .
- HEJDÅ MAMMA skrek hon innan vi gick ut .
Chaz och Ryan busade mede Celina och Rrebecca .
- guliga dom är sa Natha och slängde en blick bak .
- yup sa jag och hållde henne närmare mig , jag blev helt varm inom mig .
Hon drog sig ifrån och sa , - tat lungt , bävern sa hon och titta ner på gatan .
Jag suckade bara , hon kollade upp igen och gick brevid mig .
- Jag visste att du ville sa jag och flinade mot henne .
Hon rodnade , Chaz kom fram .
- NATHA RODNAR  ropade han över hela kvarteret .
- nä det gör jag inte sa hon och höll händerna över sina kinder .
Jag tog bort händerna och viskade , - det är bara gulligt .
Hon tittade på mig och log , jag log tillbaka .
När vi hade kommit fram så var vi så varama att vi slängde oss i vattnet direkt .
Jag simmade bakom henne och tog upp henne .
- GAH , SLÄPP NER MIG BÄVER  ropade hon .
- Om du slutar säga bävern sa jag och hånlog .
- jaja , bäverbooi sa hon när jag hade släppt ner henne  .
Hon simmade iväg och jag simmade efter .
Efter tag fick jag tag i henne och sprang upp med henne på stranden .
Hon drog ner mig i sanden men jag drog ner henne med , som förut .
Jag kysste henne , och hon besvarade den , den här gången .
Efter tag kom Rebecca och skrek, - CELINA ! , NATHALIE OCH BIEBZ HÅNGLAR ! .
Celina fortsatte leka med Chaz och Rebecca sprang ner till Ryan .
- Det där var perfekt sahon . och kysste mig igen .
Jag besvarade den .
- Du är perfekt sa jag och tog bort en hårslinga från hennes ansikte  .
Jag ställde mig upp och hjälpte henne upp .
- Ska vi ta något och dricka sa jag och tog tag i hennes hand .
- Okej, jag bjuder sa hon och log medans vi gick till strandbaren .
- nej , jag bjuder . saja och lyfte upp henne sista biten .
Närvi var framme så sätte jag ner henne på en stol .
- Vad vill du ha ?frågade jag henne .
- Fanta Lemon sa hon och log .
- okej
Han som jobbade på baren kom fram oc frågade vad ville ha , jag sa två fanta lemon , efter 10 sekunder så stog två stora glas med fanta lemon .
Jag kollade på henne , jag var kär , på riktigt inte sån här fake som går över på en dag , det var liksom som jag aldrig skulle kunna lämna henne .
- Natha , vill du bli , "min" frågade jag henne .
- Är jag inte det en sa Hon och våra läpar möttes , jag kände blixtrar och såg paparzin[stav] , Jag lyfte upp Natha och sprng iväg .
- Jävla idioter muttrade jag när vi had gömt oss i någon fiskebo .
- Är det inte jobbigt frågade hon och kollade på mig .
- Ja , men man får leva med det , det var ju min dröm att bli känd sa jag och tog tag i hennes hand .
- Natha , jag är kär i dig på riktigt sa jag och kysste henne .

KORT OCH DÅLIGT , MEN JAG HAR ANNAT FÖR MIG .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0