You MILE- CHAPTER 8

" OKEY , kmr t dig kl .16.00 "
Jag loggade ut sen och dansade med min tjejer .
Efter tag så satte sig Rebecca och åt med Celina som åt mer .
Själv så tänkte jag på Justin , asså vafan hur kunde jag vara kär i kille som jag inte ens känner .
Tiden rullade på, vi såg på film och spelade spel. När klockan blecv 16.00 ringde det på dörren. Jag sprang och öppna och såklart var det Justin.
- Tjenare Nathalie.
- Hej bäver.
- Host* Bieber* host.
- Hahahha men vill du komma in?
- Ehm asså jag hade tänkt att vi kunde spela bowling, har hyrt hela bowling-hallen.
- Okej, jag har aldrig spelat bowling förut men det låter kul. Okej när jag sa det där ljög jag lite, min pappa är typ värsta proffset så jag var okej jag med.

När vi kom fram till hallen var det helt tyst.
- vad kusligt det är här.
- Hahahaha nää du har ju mig, svarade Justin och la armen om mig.
- Nu hade Rebecca eller Celina börjar gråta, hahahah.
- Hahaha, ska vi spela?
- Yup.

Vi började spela och det slutade meda att jag vann.
- Men herregud du är ju grym, du kunde till och med slå mig! Justin tittade bort medans han sa det
- hahahaha jag ljög när jag sa att jag aldrig har spelat förut, min pappa är proffs.
- Ljugare, men vill du äta på Mc donalds?
- Japp deklarta tt jag vill.

Justin gick och köpte en burgare till mig och sig själv.
- tack Justin, sa jag när han kom tillbaka.
- Varsågod, svarar han och ler flirtigt.

Justin's Perspektiv

Gud vad söt hon är! Vi frågade varandra en massa saker. Tillslut var jag tvungen att säga något om den där kyssen.
- Förlåt för den där kyssen.
- Det är lungt, jag vill liksom inte att saker går för fort fram.
- jag förstår, men har du nån pojkvän?
- Nää, har du nån flickvän?
- Nej det har jag inte , men gillar du nån då?
- Asså om jag ska vara ärlig så faktiskt inte. Gillar du nån? Jag vet att det var lite konstiga frågor men jag ville veta. Skulle jag säga att jag gillar henne? Ja jag gör det!
- Ja, det är så att jag gillar dig.
Den här är skriven av BieberFreaky! Hoppas ni gillar den :)
Checka min blogg!http://www.jdrewbiieberstoriies.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0