YOU SMILE - CHAPTER 29

- HUr känns det frågade jag efter en stund .
Hon blundade , - Piss , jag har bruti några revben .
Jag kolla på henne , hon var så smal nu .
I pannan hade hon ett stort sår och på ena kinden .
- Jag älskar dig sa jag långsamt .
Hon log .
- Jag älskar dig med .
Jag böjde mig fram och tryckte mina läppar mot hennes .
- om du skulle ha dött , så skulle jag gjort självmord sa jag efter .
Hon krama min hand hårt .
- nej , Justin , du skulle ha levt för mig med sa hon sakta

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag tittade på henne med en lång blick .
Hon blundade .
- Nathalie , jag kan inte levautan dig .
Hon öppnade ögona , och log .
Hennes ögonlock åkte sedan ner igen .
- eh , du måste gå ut nu sa en sjuksköterska .
Jag gick ut med tunga steg .
Allt det här var mitt fel , om jag inte hade gjort så mot henne .
idiot justin.
.
.
.
Paula prata med någon i mobilen .
Mamma hade gått hem , chaz och Ryan hade också gått .
Jag satte mig ner brevid Paula .
Paula lät upprörd när hon prata i telefonen .
13 dagar sedan / Nathalie's Perspektiv

- Hej Nathalie , du ska få åka hem idag sa en sjuksköterska som kom in i rummet .
Jag öppnade mina ögon och tittade på henne .
I en stol brevid min säng satt Justin och sov .
Sjuksköterskan hjälpde mig upp och tog med mig in i ett badrum .
Jag tog på mig ett par mjukis och en t-shirt .
Borstade tänderna .
Sjuksköterskan och Justin stog utanför dörren när jag kom ut .
Jag satte mig i rullstolen , jag hade ju brutit fyra revben .
Justin kom närmare mitt ansikte , han kysste mig mjukt .
- Jag sak hem nu sa jag och log mitt största leende .
- hahaha , jag vet sa han och log .
Han tog tag i rullstolens handtag och börja dra mig ut .
Sjuksköterskan ropade efter oss , men vi fortsatte gå .
Justin förstog att jag bara ville ut härifrån .
Mamma var inte i väntrummet , hon var väl hemma , antagligen .
Justin körde ut mig .
- Stanna lite sa jag när vi hade kommit ut .
Han stannade , jag tog ett djupt andetag och sa sedan till honom och börja köra igen .
Han stannade framför sin bil .
- Hur ska vi göra nu frågade jag .
Justin ställde sig framför mig och log , vips så var jag upp i hans famn .
Han satte mig i bilen , mina revben gjorde ont .
När justin hade lagt in min rulstol i baksätet så börja jag gråta .
usch fan , jag hatar att gråta , men just nu kändes det bra , det hjälpte .
Justin hörde mig när han la in rullstolen så han sprang och hopapde in .
-
Baby vad är det sa han och la sin arm runt min axel .
Jag lutade mig mot hans bröst , och grät .
Justin kramade om mig .
.
.
.
När Justin körde mig in så hörde jag ett glädjevrål från mamma .
Hon kom fram till mig och krama mig , håårt .
- mamma , aj ! sa jag och puttade bort henne .
- oj förlåt .
- Natha , jag måste gå nu sa justin .
Jag vände mig om .
- okej , jag älskar dig .
- älskar dig med sa han och gick ut .

kort och dålig , men får inte skriva mer ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0