YOU SMILE - CHAPTER 28

- eyy , killen akta sa Justin och puttade ifrån Jonas .
Jonas blev sur , men gick och satte sig i soffan .
- Natha , jag älskar dig , bara dig .
Jag börja gråta , så jag sprang ut satte på mig mina convorse och en svart stor jacka över .
Det var mörkt ute , Justin kom springande efter mig .
Jag sprang iväg från honom .
Han körde bilen brevid mig där jag gick .
- kör iväg skrek jag till honom .
hans ögon var röda , - Hoppa in han stannade bilen .
Jag gick långsamt in , vad skulle jag göra .

Justin's Perspektiv
- Nathalie , jag känner inget för Selena , mitt hjärta brinner för dig sa jag långsamt .
- nej , du älskar Selena , inte mig stammade hon fram mellan snyftningarna .
- GUmman , du är den enda sa jag och närma mig henne .
Hon putta bort mig .
- JÄVLA IDIOT , DU ÄLSKAR INTE MIG , DU ÄLSKAR SELENA , ISÅNNAFALL VARFÖR GJORDE DU SÅHÄR MOT MIG skrek hon och börja gråta , riktigt mycket .
Jag vet inte vad jag gjorde , men jag pressade ner gasbidalen extra hårt .
Min han slog till Nathalie's ansikte .
Jag tappade kontrollen över ratten , Nathalie bara skrek .
vi krokade med något träd , vi båda flög ut bilen .
Jag landade lite längre fram än Nathalie , hon såg på mig .
Jag försökte gå fram till henne men min arm bulta till när jag skulle ta mig upp , jag kravlade mig fram till Nathalie , brydde mig inte om smärtan .
Jag la henne i mitt knä .
Nathalie stanna kvar sa jag om ,och om igen .
Hon viska fram , - Justin , jag älskar dig .
SEdan så blundade hon .
- NAAATHAA !
Jag skaka i henne .
fRån fickan tog jag upp hennes mobil medans jags kakade i henne , - Vakna nathalie ! skrek jag .
Jag ringde en ambulans .
När dom kom fram så tog dom fram två sånna här saker man ligger på , dom lyfte upp mig på den ena , och natha på den andra .
Jag grät . Om hon dog , då skulle jag också dö .
Någon sjuksköterska frågade om vad som hade hänt , men jag svara inte .
Jag titta på Nathalie .
- hon andas inte viskad jag fram .
- jo då sa sjuksköterskan .
3 andra sjuksköterskor hållde på med Nathalie .
Jag kunde bara se hennes ansikte .
En sjuksköterska satte på mig någon slags gas , sen så somna jag .
.
.
.
1 veack senare / Justin's Perspektiv
Jag ahde fått lämna sjukhuset för 5 dagar sen , fast jag var där ändå .
För atts e Nathalie , hon hade opererat 4 gånger . Fast hon hade inte vaknat ännu .
Jag satt på en stol , bara titta på henne .
Jag ahde också prata med Selena , hon och jag , vi hade inga känslor för varandra .
Vi hade fixat allt .
Jag kolla på Nathalie , hon rörde sig och börja öppna sina ögon .
Jag sprang fram till sängkanten , - nathalie skrek jag .
Hon log mot mig .
En sjuksköterska kom in , hon bad mig att gå .
Pattie satt och bad medans Laura åt på en bulle .
Chaz och Ryan stog vid colaautomaten .
- HALLÅ , Nathalie har öppnat ögona skrek jag överlyckligt .
Alla sprang mot dörren , - Vi får inte gå in än sa jag .
Paula såg riktigt lättad ut .
- Sa hon något frågade Chaz .
- Nej hon log bar svara jag .
Mamma kolla upp mot taket och tackade gud , jag gjorde detsamma .
Men nu kanske ni undrar hur det är med mig , jo , jag bröt ena armen och hare en ful blåtira på ena ögat men annars mår jag bra .
- Justin Bieber , Nathalie vill att du ska in sa en sjukskötersak från Nathalies dörr .
Paula kollade på mig med en allvarlig blick .
Jag gick in snabbt .
- Natha , jag drog en stol och satte mig brevid henne .
Jag tog tag i hennes hand , vi flätade ihop våra fingrar .
- hej justin sa hon svagt .
Jag bara log .
- HUr känns det frågade jag efter en stund .
Hon blundade , - Piss , jag har bruti några revben .
Jag kolla på henne , hon var så smal nu .
I pannan hade hon ett stort sår och på ena kinden .
- Jag älskar dig sa jag långsamt .
Hon log .
- Jag älskar dig med .
Jag böjde mig fram och tryckte mina läppar mot hennes .
- om du skulle ha dött , så skulle jag gjort självmord sa jag efter .
Hon krama min hand hårt .
- nej , Justin , du skulle ha levt för mig med sa hon sagta .

komentera ! , ideer ?
Min börjar ta slut nu .
Blir inget chapter imorgon för då ska jag till göteborg , liseberg .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0