YOU SMILE - CHAPTER 27

Ryan och Chaz stog ute i köket medans jag satt med Chaz laptop i knät .
Jag satt i soffan , myyysss .
Min twitter var nu ännu mer överbombad .
Justin hade skrivit väldigt mycket , han hade skrivit att han skana mig , och myckt mycket mycket mer .
Jag had fått många haters , det var många som sa att ajg hade utnyttjat justin o.s.v
- MATEN ÄR KLAR ropade Ryan från köket .
Jag gick mot köket , på bordet stog tre tallrikar och bestick .
I någon gryta eller något stog pasta , och köttfärs sås .
- Gud vad duktiga ni är killars a jag och satte mig ner .

Framspolning , Fredagen - Inflytningsfest .

När jag kom hem från skolan så gick jag upp till våran lägenhet .
Dörren stog öppen , jag stängde den efter mig .
- Chaz ! Ryan ! sa jag och drog av mig skorna och slängde ner väskan .
Inget svar , vad konstigt dom skulle ju va hemma nu , och varför stog dörren uppe .
Jag gick framåt medans jag tänkte .
- BUHWA LALALAL skrek Chaz och börja dansa .
- FETASTE FESTEN ropade Ryan .
Jag börja sagrva , Chaz och Ryan var verkligen på .
- knäppisar sa jag .
Jag kollade runt , - ni har inte fixat något sa jag tillslut .
- nej , vi vet sa Ryan .
- vi måste köpa dricka , gooodis , chips sa Chaz och log .
- Gå och köp det då sa jag .
Chaz muttrade något och gick .
Jag och Ryan börja med att ställa undan dyra saker .
Sedan så fixa vi musiken tillsammans .
- Du , jag bjöd Justin saRyan .
- justin jag stannade upp .
- Ja , Nathalie , han är våran bästavän med sa Ryan och kollade rakt in i mian ögon .
- Ja vet jag tittade ner på datan igen .
Chaz kom hem emd tre stora påsar .
- Haru köpt öl frågade jag när jag packade upp .
- Ja vafan , sa chaz och kollade frågande på mig .
- Köpte någon ut chansade Ryan .
- jajemensan .
Jag fortsatte packa upp , hällde chips och godis i skålar .
Ställde upp ölburkarna , killarna gjorde bål .
När jag var klar gick jag in i duschen , när jag kom ut sminkade jag mig på nytt och platta håret .
Jag satte på mig en blommig byxdress .
Ute i köket stog Ryan och Chaz , Ryan hade på sig ett par svarta jeans och en röd tröja .
Chaz hade på sig vanliga jeans och en grön tröja .
- Tjena snyggingar sa jag och la armarna runt dom .
- Snygging , är det en sån som du sa Ryan flörtigt .
- nej , som ni sa jag och blinkade .
- Dom kommer snart sa Chaz och drog undan ur mitt grepp .
Ja , Chaz hade rätt , efter han hade sagt det så kom det in fler och fler personer i lägenheten .
Vi ahde lite för hög musik så grannarna kom och knacka på dörren .
Jag dansade mest med Phoenix , Felix och Jonas .
Matt var äcklig för han stötte på alla typ .
När det blev en långsam låt så frågade JOnas om jag ville dansa , jag svara ja såklart .
Jag lutade mig mot hans axel och han tog sina händer runt min midja .
Jag kollade upp och såg Justin , han glodde på oss .
Hans blick var tom .
- eyy , killen akta sa Justin och puttade ifrån Jonas .
Jonas blev sur , men gick och satte sig i soffan .
- Natha , jag älskar dig , bara dig .
Jag börja gråta , så jag sprang ut satte på mig mina convorse och en svart stor jacka över .
Det var mörkt ute , Justin kom springande efter mig .
Jag sprang iväg från honom .
Han körde bilen brevid mig där jag gick .
- kör iväg skrek jag till honom .
hans ögon var röda , - Hoppa in han stannade bilen .
Jag gick långsamt in , vad skulle jag göra .

miiinnnna idder kommer snart ta slut , hjälp någon ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0