YOU SMILE - CHAPTER 26

- miin säng sa jag och kramade den .
Chaz hoppa upp över mig , satte sig på min rumpa .
- NEJ MIN ! ropade han och gjorde polisgreppet .
- aj , CHAZZ ! skreka jag och sparkade med bena .
Ryan kom in och börja skratta .
- RYAN HJÄLP MIG DÅ ! skrek jag .
Han kom närmare sängen , jag kolla upp på Chaz han låstasades vara rädd .
- Ska stora elak Ryan komma och slå mig visakde Chaz .
Jag börja skratta han lät verkligen rädd .
Ryan hoppade på mig och Chaz , ):
- MEN TUNGIS ! skrek jag och försökte kravla mig upp .
Chaz och Ryan som låg över mig skrattade .
- Inte kul killar , sa jag när jag ahde kommit upp .
Jag satte mig på Ryans rygg .
- hehe , inte lika kul nu , va ?
Chaz försökte säga något .
- kan . inte andas fick Ryan fram .
Jag ställde mig upp .
Ryan och Chaz ställde sig också upp fast lååångsamt .
- Seriöst killar ,ut , jag ska sova .
- Vi sak titta på när du sover sa Chaz och flinade .
- PEDDO sa jag och puttade ut nu .
- godnight sweethearts ropade jag efter dom .


Nästa daag .
Jag vakna siminkade mig , satte på ett bar shorts och ett linne för det var sol ute .
Inne i köket satt ingen Chaz eller Ryan , jag gick in och kolla i deras rum .
Haha , Chaz snarka , och Ryan hade kudden över huvudet .
Jag tog snabbt en bild med mobilen .
Biledn la jag ut på twitpic .
Min frukost bestog utav två mackor och ett glas mjölk .
När jag hade ätit klart så tog jag min handväska , och gick ner till bilen .
.
.
.
Phoenix och Feelix stog på parkeringen så jag gick till dom .
- hej sa dom båda och gav mig en lätt kram .
- Ska vi gå in frågade jag .
- Vi gick in .
Felix krokade in sin arm med min och Phoenix i andra .
Hahahahahaha , vi såg ut som nördar .
Tjejerna glodde på mig , owo
Några viskade , en liten tjej i 13 årsåldern kom fram till mig .
- Kan jag få en autograf stammade hon fram .
- Jadå , jag tog hennes block och penna .
- Vad heter du sa jag sen och log mot henne .
-  Tyra sa hon , hon såg ut som hon skulle svimma när som helst .
- kej , jag skrev "Till TYra , Lovee Nathalie"
Jag gav tillbaka hennes block och penna , hon sa tack och gick snabbt iväg till hennes kompisar .
Dom börja skrika lite , sedan så vinka dom hejdå åt mig .
Felix börja skratta .
- Nathalie , jag trpr du kommer få staalkers sa Phoenix och log .
- Ni är mina stalkers sa jag och sen gick vi in till vårat klassrum .
När vi skulle gå hem , så frågade jag  Phoenix ,Matt, Jonas , George och Felix om dom ville komma till våran inflyttnings fest på Fredag , alla tacka ja , förutom George .
Fast det gjorde inget , jag kände inte han lika väl som de andra .
Jag berätta vart jag bodde och så .
.
.
.
.
Dörren in till lägenheten var låst .
Jag fiskade upp nyckeln och låste upp .
På bordet i köket stog det att dom var på stranden .
Jag la väskan på bordet och gick in till mitt rum .
Satte på mig den lila bikinin som jag hade fått utav Justin .
Ovanpå satte jag på mig ett lössittande ljus tröja , och ett par jeans shorts .
Jag tog min strandväska och packa ner handduk , solkräm , solglasögon och någon mode tidning .
Lite snbbt så satte jag upp håret .
Stranden var full , jag gick runt och kollade efter Chaz och Ryan .
Tillslut såg jag dom , jag sprang den sista biten .
- Nämen hej nathapatta sa Chaz och kollade på mig .
Jag la min väska på honom som hämnd .
Efter tag så tog jag upp den och la ut handduken i mellan Ryan och Chaz .
- Vet ni , jag bjöd några killar till inflyttnings festa sa jag och rotade i min väska efter mina solglasögon .
- Aha , vad heter dom då frågade Ryan .
Jag satte på min solglasögon och sa - Phoenix , Felix , Jonas och Matt .
- okkkeeeeejjj sa Chaz och kollade mystiiskt på mig .
- Vad är det sa jag .
- Inget .
Jag tog av mig shortsen och tröjan .
- Ska vi bada frågade jag dom när jag var klar .
- neeeeeeeeeeeeeeeeeeej sa Chaz och blundade .
- Dudå ? frågade jag Ryan .
- Jag kommer med , han ställde sig upp .
Vi gick ner mot havet .
- Har du kommit över Justin än frågade Ryan plötsligt .
- nje sa jag och kollade ner , varje gång jag hörde namnet fick jag ont i hjärtat .
Jag kommer aldrig att älska någon kille lika mycket som jag älskade honom .
- Varför undrar du sa jag och kollade upp .
- Du har ju bjudit några killar sa Ryan och ryckte lite på axlarna .
- Ja men dom är mina kompisar sa jag och pressade fram ett leende .
Ryan log tillbaka , - bra .
Vi gick ner i vattnet , det var svin kallt .
- brr , fy va vad det ända jag fick fram innan jag låg under vattenytran .
Jag reste mig upp , - RYYYYAAAAAN ! du är så död morrade jag och sprang efter honom i  vattnet .
Efter mitt och Ryans vattenkrig kom Chaz .
Jag och Ryan kom och dränkte honom direkt .
När han kom vatten ytan , så skrek han typ "idiot helveten" eller något sådant .
Jag och Ryan bara skrattade .
Vi badade lite tills sedan gick vi upp till strandbaren .
Jag tog en fanta lemon , Chaz en cola och Ryan något annat skit .
- NATHALIIEEE !  ropade några röster .
Jag vände mig om , där stog Phoenix , Jonas och Felix .
- hej killar sa jag när dom kom fram .
Chaz och Ryan som nu också hade vänt sig om granskade killarna .
- Det här är Chaz , Chaz Phoenix , JOnas och Felix .
- Och det här rä Ryan sa jag och log mot killarna .
- Tjena sa Felix .
- Mene , vi tänkte bara säga hej sa Jonas och dom gick iväg .
- Vi skrämde nog bort dom sa Ryan , jag börja fnissa .
.
.
.
.
Ryan och Chaz stog ute i köket medans jag satt med Chaz laptop i knät .
Jag satt i soffan , myyysss .
Min twitter var nu ännu mer överbombad .
Justin hade skrivit väldigt mycket , han hade skrivit att han skana mig , och myckt mycket mycket mer .
Jag had fått många haters , det var många som sa att ajg hade utnyttjat justin o.s.v
- MATEN ÄR KLAR ropade Ryan från köket .
Jag gick mot köket , på bordet stog tre tallrikar och bestick .
I någon gryta eller något stog pasta , och köttfärs sås .
- Gud vad duktiga ni är killars a jag och satte mig ner .

KOMENTERA ! (: , bra/dåligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0