YOU SMILE - CHAPTER 25

- Nathalie , du har inte ätit något sa Felix .
- neje , Han där hällde upp åt mig sa jag och petade i maten .
- det är gott ju sa Phoenix .
- Faktist inte Phoenix sa alla fyra .
HAHAHAHAHAHAH .
.
.
Dagen slutade mde 5 kramar från fem underbara killar . usch , jag tyckte om folk för mycket alldeles frö tidigt , det räckte med en dag , och sen så vips , bästavän där och där .
Jag körde hem till våran lägenhet .
På parkeringen stog en stor svart Range Rover , Justin's Range rover .

Jag tog upp min mobil och ringde Ryan .
(Fet text Ryan , normal Nathalie )
* samtal *
- hej !
- Du säger inget , varför är Justin här .
- Nathalie , Justin är vår kompis också .
- jaja .
Jag la på sen , och gick upp .
Gick in genom dörren , jag hörde röster från köket .
Inne i köket satt chaz , Ryan och Justin .
Justin hade huvudet neråt .
Han vände sig om , och titta på mig . Han stäälde sig fram och gick fram till mig .
Hans ögon var blanka .
- Natha , jag älskar dig , mest utav allt sa han och försökte krama mig .
- Nej justin , du älskar inte mig , du älskar Selena sa jag och puttade ifrån honom .
Jag sprang in på mitt rum och slängde igen dörren med en hög smäll .
Man kunde höra Justin gråta . Jag älskade ju honom, fast han älskade inte mig .
Han älska Selena , tanken satt i huvudet .
Jag la mig på sängen och grät .
Jag grät tyst , så dom inte skulle höra .
Justin sa något om att jag var en bitch , fast att han älskade mig ändå .
Chaz röt till då .
- Om du inte repekterar Nathalie kan du gå sa han sen .
- Hon är också våran vän sa Ryan .
- Har ni hånglat  med henne också sa Justin sedan gick han .
Fyfan , vad jag älskade Chaz och Ryan (som vänner ) , de var som mina brosor .
Chaz och Ryan kom in i mitt rum .
- Natha , han har gått nu .
Jag ställde mig upp och krama dom . läännge .
- JAVET ! , vi köper pizza och hyr någon skräck film sa Chaz .
- Jag är med sa Ryan och flina stort .
Jag torka bort några tårar , - Jag med sa jag och pressade fram ett leende .
.
.
.
Vi hade köpt en familjpizza och hyrt någon film , jag vet inte vilken .
Ryan skärde upp fyra stor delar .
- Vem sak få den fjärde frågade Chaz och slickade sig rummet .
- HAHAHA , gris sa jag och la mig ner i soffan .
- Vi ska dela på den dumhuve sa Ryan .
Chaz slog till mig .
Jag satte mig upp .
Ryan och Chaz åt sin stora bit med händerna , så jag gjorde så med .
Jag tappa såklart nästan hela biten i soffan .
- NATHALIE , DU FÅR KÖPA NY SOFFA skrek Chaz direkt , han var liksom kär i den här soffan .
Ryan ahde sprungit efter papper , jag och han börja gnugga i soffan på fläcken .
.
.
.
Jag hoppat till över femton gånger , filmen var så jävla läskig att jag satt med en kudde framför anisktet .
Chaz och Ryan lutade sig mer framåt för att se mer .
- Hur kan ni tycka om sånt här sa jag och tittade fram från kudden .
- SCH ! sa chaz och vände inte ens blicken åt mig .
Jag gick och la mig , inge brydde sig ändå i mitt sällskap .
Ryan kom inte till mitt rum .
- Du vet du , jag och Chaz bestämde oss för sa Han .
- För att ? vad sa jag och kollade frågande på honom .
- VI MÅSTE JU INFLYTNINGSFEST skrek Chaz och börja hoppa i min säng .
- yaay , jag ställde mig upp och börja hoppa med .
Ryan bara sucka och gick ut . Jag och Chaz fortasatte hoppa .
Tillslut blev vi så trötta så vi la oss ner i min säng och flåsade , misstolka inte .
Jag puttade ut Chaz .
- miin säng sa jag och kramade den .
Chaz hoppa upp över mig , satte sig på min rumpa .
- NEJ MIN ! ropade han och gjorde polisgreppet .
- aj , CHAZZ ! skreka jag och sparkade med bena .
Ryan kom in och börja skratta .
- RYAN HJÄLP MIG DÅ ! skrek jag .
Han kom närmare sängen , jag kolla upp på Chaz han låstasades vara rädd .
- Ska stora elak Ryan komma och slå mig visakde Chaz .
Jag börja skratta han lät verkligen rädd .
Ryan hoppade på mig och Chaz , ):
- MEN TUNGIS ! skrek jag och försökte kravla mig upp .
Chaz och Ryan som låg över mig skrattade .
- Inte kul killar , sa jag när jag ahde kommit upp .
Jag satte mig på Ryans rygg .
- hehe , inte lika kul nu , va ?
Chaz försökte säga något .
- kan . inte andas fick Ryan fram .
Jag ställde mig upp .
Ryan och Chaz ställde sig också upp fast lååångsamt .
- Seriöst killar ,ut , jag ska sova .
- Vi sak titta på när du sover sa Chaz och flinade .
- PEDDO sa jag och puttade ut nu .
- godnight sweethearts ropade jag efter dom .

Har några läsare , så ni borde börja komentera ! såjag blir peppad och vill skriva , fast nu har jag för många idder så kan inte sluta .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0