YOU SMILE - CHAPTER 23

- Justin ? sa Daniella och kollade på mig .
Jag skakade till .
- Va ?
- hehe , sov du lite tröttar det här ut dig frågade Daniella .
- nejdå .
- GE EN STOR APLÅD ÅT JUSTIN OCH SELENA NU sa Daniella .
Hela publiken klappade i händerna och jag och Selena , gick ut .
- Justin .
- va? , jag vände mig om och kollade på Selena .
- Ska du bara lämna mig här sa hon .
- nej då ,, känslorna kom tillbaka och jag tog henne runt midjan och gick iväg .
Utanför stog Nick , fyfan .
- Selena baby ropade han , jag lösgjorde SElena och gick åt sidan .
Dom kysstes , mitt hjärta gick isär , fast detvar redan isär , för jag hade sårat den finaste tjej på denna jord .
- Tack för att du kom sa Selena .
- allt för dig .
- Hur var det ? frågade han sen och dom gick iväg .
USCH !
Kenny kom till mig .
- Grabben , du har ställt till det för dig sa han och vi börja gå mot bilen .

Allt var tyst inom mig , Kenny öppna bildörren och jag gick in .
Mitt hjärta gjorde ont . För ont.
Jag kollade på sättet där Natha hade suttit , hennes Ipod var kvar .
Jag tog upp den , satte in hörlurarna i örona , och satte på låten somhon hade börjat lyssna på .
Låten var "all back" , den passade in .
Fyfan Justin .
Kenny kolla bak på mig .
- Justin , det var ditt egna fel sa han och gav mig en allvarlig blick .
- Kärleken gör ont ibland sa han sen .
Fan vad trött man blev på han .
- Stanna bilen sa jag .
Bilen stannade och jag gick ut .
Kenny gick kanske 5m bakom mig .
Jag grät nu , jag var inte rädd och visa mina känslor .
Jag kände att det börja blixtra till .
Jag brydde mig inte bara gick vidare , Kenny stog nu runt mig .
Allt jag hörde från paparzzinen var "Vad har hänt , justin"
Jag stannade upp , och sa - Jag har förlorat mitt hjärta , och jag valde det själv .
SEdan drog Kenny med mig tll bilen .
.
.
.
Nathalie's Perspektiv
.
Kenny had hjälpt mig och fixa resan hem , nu var jag hemma .
Jag tog en taxi hem .
När vi var framme i huset så gick jag ut , jag grät fortfarande , min ängel .
Jag drog i dörrhandtaget , det var låst .
Som tur hade jag med mina nycklar , jag låste upp och gick in och la mig på sängen och grät .
Efter ett tag så gick jag upp och bytte om .
Jag satte på mig en svart lössittand klänning .
Nerför trappan så grät jag ännu mer , jag kommer ihåg allt .
Första kyssen , allt .
Jag kom ner i hallen och böjde mig ner efter min väska , jag tog ut mobilen och ringde Chaz .
Han var verkligen en sån man kunde lita på , även om han var bästis med Justin .
.
*Chaz tjock text , Nathalie Normal*
*samtal*
*HEEEEEEEEEEEJ NATHAPATTA ! *
* hej *
* Natha är inte du på någon talkshow nu ? *
Jag berättade allt , och Chaz gjorde små grymtningar ibland .
* Han är bara för dum i huvudet ibland *
Jag svara inte .
Vad skulle jag isåfall säga .
* Natha , vääänta lite *
* Okej * fick jag fram mellan snyftningarna .
Medans Chaz pratade med någon , antagligen Ryan , så gick jag mot kylskåpet .
jag öppnade och kollade vad som fanns , fast jag var inte hungrig .
* Nathalie , hallå? *
* ja *
* VET DU VAD ??? *
* nej vaddå ? *
* Jag kungen , och åsnan Ryan , ska flytta , till ATL BABY *
Jag skrattade tonlöst , * Vart ska ni bo då *
* um , vi ska nog hyra någon lägenhet , MAMMA FIXAR SKOLAN NU ÅT OSS *
* okeeeej *
* mene , vill du flytta in med oss *
Jag tänkte inte efter utan svarade dierkt ja .
Chaz och Ryan var min bästavänner , celina och Rebecca var min svanska bästavänner som jag antagligen aldrig mer skulle träffa .
Chaz , Ryan och jag pratade i timmar , vi fixade en lägenhet , allt möjligt .
De här killarna fick mig att le , och må bra i detta kaos , otroligt .
När vi la på så blev mitt hjärta tungt igen , jag satte mig i ett hörn och börja gråta .
Jag grät i timmar .
Tillslut gick jag upp , jag gick mot köket .
Medecin burken stog längst upp i hyllan , så jag fick ställa mig på en stol .
Jag tog ner burken och satte mig ner på stolen .
Lådan till sömntabletterna var inte stor , jag tog ut två .
Jag drack upp dom .
Drog långsamt mig upp till mitt rum , men jag somnade på marken utanför .
När jag vakna så var klockan 09.00 , jag drog mig upp , hjärtat gjorde ont .
Jag tittade på mobilen , "5 missade samtal från Justinbaby " .
HJärtat värkte när jag såg hans namn .
Jag loggade in på twitter , kollade Justin status , där stog det " I want all back.."
Jag börja gråta igen .
Mamma kom till mig .
- Gumman började hon men , men sa hon inget mer .
Hon satte sig ner brevid mig höll om mig .
Jag grät i hennes famn .
- Du , du får flytta in med Chaz och dom , och jag har pratat med Pattie sa hon och kramade mig sin mammakram .
- Justin är väldigt ledsen sa hon sen .
- JAG VILL INTE HÖRA  skrek jag .
- förstår dig , hon gick ut ur rummet .
Skolan började imorgon , idag skulle Chaz och Ryan komma med alla sina saker vid klockan 13.00
Vi skulle börja fixa i ordning idag , och flytta in idag eller imorgon .
Jag satte på mig mjukis och ett löst linne .
.
.
.
.
När Chaz och Ryan kom så hade vi världens gruppkram , jag blev glad inom mig när jag såg dem , och pressade inte fram något "fake leende .
Mitt leende var äkta .
- Ska vi börja nu sa Chaz typiskt chazstyle .
- Haha , aj sa jag och log .
Några gubbar från en lastbil kom ut och börja flytta ut sakren till lägenheten .
Chaz , Ryan och jag gick hand i hand upp till lägenheten , 6 trappor upp .
Som tur fanns det hiss men den använde flyttbilsgubbarna ju .
Chas flåsade när vi kom upp .
- så där går det när man sitter för mycket vi xboxet sa Ryan och skratta , jag skratta med .
- Dumma bananer sa Chaz surt .
Jag och Ryan börja asgarva .
Vi gick in i lägenheten efter vårat skrattanfall var slut .
- shit ! , vad stort det är sa jag och min mun vr öppen .
- ahah , din min , men ja sa Ryan stolt .
Vi gick runt och kolla det fanns 2sovrum , ett gulligt litet kök , en toalett och ett enormt vardagsrum .
Kartonger stog överallt .
- Natha , du får ha det rummet sa Chaz och peka på det minsta .
När Ryan såg min min så sahan - Vi är faktist två som ska bo i samma rum .
Jag gick in i mitt rum .
- WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE !
- Vad är det ropade Chaz från rummet brevid .
- JAG HAR EN WALK-IN-CLOSET skrek jag och nu gjorde jag världens finaste dans till .
Ryan och Chaz som nu stog vid dörröppningen skrattade åt mig .
Resten utav dagen ängnade vi oss åt att packa upp saker , vi hade det mesta , Ryan hade fått med sig hundratals köks grejer , Chaz tv + xbox HAHAHAH .
Mitt rum blev fint , det var ljusgröna väggar , min walk-in-closet , vid ena väggen utav sidan  stog min säng , på andra sidan stog en liten byrå , det var gulligt helt enkelt .
PÅ väggarna hade jag satt upp massor utav bilder å chaz , ryan och mig , jag hade också en bild på mig och Justin när vi kyssdes men den låpg under kudden .
Vi kunde flytta in samma dag och det gjorde vi .

KOMENTERA SNYGGINGAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0