YOU SMILE - CHAPTER 22

*NU är vi framme i New York , Hoppas ni har fååt en trevlig Resa önskar New York Air* sa en kvinno röst i högtalarn .

Justin tog tag mig i handen och gick ut ur flygplanet .
När vi kom ut från flygplatsen så hade vi runt 20 personer efter oss , staaalllekerrs .
Kenny höll på för fullt .
Vi hoppade i en svart bil med tonad rutor .
Justin höll om mig .
- Är du nervös frågad jag och kollade på honom .
- Nejdå , jag har varit på sånna här "shower" flera gånger .
- okej .
Han kom närmare mig och kysste mig , kyssen varade i typ 5 minuter , vad vet jag ?
- Vi är framme nu sa Kenny från framsättet .

amagad , jag var skit nervös .
.
Justin's Perspektiv
.
.
- Natha , kommer du sa jag och tittade in i bilen .
- va , oj , jag kommer .
Hon tog sin stora vita väska och gick ut ur bilen .
- ey , skynda er nu sa Kenny och ställde sig framför oss .
jävla paparazzin (stavning) , var man än går , så är dom där .
Jag tog Natha's hand , vi flätade ihop våra fngrar .
Vi gick snbbt in , och en tjej kom fram och visade oss vägen in till själva scenen .
- Nathalie , du ska sitta här sa tjejen och pekade på en plats .
- Aha sa Natha och kollade frågande på mig .
- Justin du kan komma med här sa tjejen sen .
Nathalie sätte sig ner på plaststolen , hon såg inte så glad ut .
- Åh hej Justin sa Daniella , det är hennes show .
- hej , jag fick en lätt kram utav henne .
- Vad kul att du kunde komma sa hon sen .
Det kom personal springande , överallt .
- Du kan sitta här så länge sa Daniella sen och pekade mot en fåtölj .
- Sandra kommer och hämtar dig sen när du ska gå ut sa hon sen och kollade på en flicka som var Sandra .
- Aha , okej , jag satte mig i fåtöljen och lutade mig bak .
Nathalie , hon hade varit så frånvarande sen efter hon hade svimmat .
men jag älskar henne ändå , eller jag saknar henne nu , den personen som man bara kunde vara med , utan att säga någonting .
Jag hörde hur publiken kom in , och sen att Daniella börja prata .
Efter 15 minuters pratande så kom Sandra .
Hon var kort brunhårig , och stora glasögon .
- Det är dags att gå in nu , sa hon granskade mig .
- aha .
Jag ställde mig upp , och följde efter henne .
Man kunde höra Daniellas röst .
- Idag har vi den stora popstjärnan här .
- Välkommen in jb sa hon sedan efter och tittade lätt mot dörröppningen där jag stog .
Jag gick in och satte mig i en fåtölj .
- Hej ! sa jag och kollade ut mot publiken .
Nathale satt och kolla på mig , jag kolla tillbaka på henne .
Hennes ögon var trötta .
- Så Justin , hur går det med musiken ? frågade Daniella och jag var tvungen och slita mina ögon från Nathalie till Daniella .
- Jo , det går väll bra sa jag , fan , kort svar .
- Vad bra då , men den stora frågan är ..
Hur går det med kärleken ?
- haha , det går också bra , jag har nämligen världens finaste tjej .
- SELENA KOM IN ! ropa Daniella efter jag hade pratat klart .
Jag tittade konstigt på Selena när hon gick in , hon var vacker , för vacker .
Daniella och hon kramades .
- Hej Selena , kul att du kunde komma sa Daniella när dom hade satt sig ner .
- Ja , verkligen , jag har så mycket inbokat nu sa hon och log , när hon log , log jag också , varför vet jag inte .
- Så , ni dejtar sa Daniella och kollade på oss båda .
Selena gav mig en lång blick som betydde typ "Vi-Dejtar" ,
- ja det gör vi sa Selena och tog min hand .
Jag mötte Nathalie's blick , hennes ögon var inte lika fina som Selena's , men iaf , hennea ögon var blanka och en tår rann ner för ena hennes kind .
- Justin har du något och säga om erat dejtande ? sa Daniella .
- Nej , ellr jo , Selena är verkligen grymt cool , och sexig sa jag lite tystare .
Publiken skrattade .
Nathalie grät nu .
- Men vem är då den här tjejen frågade Daniella och en bild på mig och Natha när vi kyssdes kom upp på väggen .
Selena kramade om min hand hårt .
- Någon slampa , sa hon sedan lite tyst .
- HUH ? sa Daniella och kollade på SElena .
- nej , ingen slampa , hon är min vän , och den där bilden är photoshoppad sa jag .
Det hörde en stor snyftning från publiken och Nathalie sprang ut .
- ojdå , beliebers då sa Daniella och suckade .
Inom mig , så kände jag bara en stor tyngd på hjärtat , vadfan hade jag tänkt och sagt .
Fan ta dig Justin .
Nathalie , var äkta , hon hade ögon som lyste som diamanter .
- Justin ? sa Daniella och kollade på mig .
Jag skakade till .
- Va ?
- hehe , sov du lite tröttar det här ut dig frågade Daniella .
- nejdå .
- GE EN STOR APLÅD ÅT JUSTIN OCH SELENA NU sa Daniella .
Hela publiken klappade i händerna och jag och Selena , gick ut .
- Justin .
- va? , jag vände mig om och kollade på Selena .
- Ska du bara lämna mig här sa hon .
- nej då ,, känslorna kom tillbaka och jag tog henne runt midjan och gick iväg .
Utanför stog Nick , fyfan .
- Selena baby ropade han , jag lösgjorde SElena och gick åt sidan .
Dom kysstes , mitt hjärta gick isär , fast detvar redan isär , för jag hade sårat den finaste tjej på denna jord .
- Tack för att du kom sa Selena .
- allt för dig .
- Hur var det ? frågade han sen och dom gick iväg .
USCH !
Kenny kom till mig .
- Grabben , du har ställt till det för dig sa han och vi börja gå mot bilen .

drama ! more drama ! and more drama!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0