YOU SMILE - CHAPTER 21

- okej , vises sa jag och log sedan så somna jag .

¨
2 dagar efter .
Justin snarkningar väckte mig , han hade sovit över här för vi skulle åka till NY idag .
- Baby , vakan sa jag och skakade honom lätt .
- vfa , vad är klockan .
- 10 sa jag och drog mig upp i sängen .
Justin ställde sig upp också .
- När går planet frågade jag honom .
- vid 12 tror jag svarade han och tog upp sin mobil  .
- ja vid tolv sa han sen efter .
- okej .
Vi gick ner till köket , hand i hand .
Frukosten stog redan på bordet , gud vad jag älskade min mamma .
- åh , godmorgon ungdommar sa mamma från altanen .
- Godmorgon Paula sa Justin och satte sig ner .
Vi börja äta under tystnad , Justin var säkert nervös .
- Jag går upp och byter om sa jag .
Det blev ett par blåa jeans och ett vitt linne instoppat i byxorna .
Jag gick in i badrummet och kamma håret så det blev spikrakt och sminkade mig .
Plötsligt börja det låta från mitt rum så jag gick ut och kollade .
Det var bara justin , han hade satt på sig svarta jeans och en grön tröja med någon smileis på .
Han vände sig om .
- Hej han stannad upp et tag , - Hej den sexiga sa han sen och gick fram och krama mig .
- Ska vi gå ? sa han efter .
- okej .
Han tog tag min hand och börja gå ner mot trappan .
Vi satte på oss skorna och gick ut .
Kenny stog utanför sin bil och väntade .
- TJENA ! ropade hana när han såg oss .
- YO ! sa Justin och gjorde sitt "handslag" med honom .
Jag fick en lätt kram .
- ska vi åka då sa kenny och höll upp dörren för oss .
- oke började Justin - min handväska ropade jag och sprang in i huset .
- Mamma vart är min vita ?
- Vaddå vita sa hon och kollade frågande på mig .
-HANDVÄSKA !
- jaha , hon gick ut ur hallen . När hon kom tillbaka kom hon med min stora vita handväska i ena handen .
- åh , tack så mycket sa jag och gick ut .
- HEJDÅ ! ropade mamma efter oss .
Jag hoppade in i bilen .
- Kan vi åka nu då sa Kenny retsamt .
- aa .
Vi åkte till flygplatsen , när vi kom dit så fixa vi allt innan vi gick på planet .
Jag och Justin satt brevid varandra , Kenny satt bakom oss .
Jag tog upp min ipod och stoppade in hörlurarana i örona .
När vi börja åka ut på startbanan så tog jag tag i Justin hand .
Han vände sig om och log .
Vi flätade ihop våra fingrar som vi brukar göra .
.
.
*NU är vi framme i New York , Hoppas ni har fååt en trevlig Resa önskar New York Air* sa en kvinno röst i högtalarn .
Justin tog tag mig i handen och gick ut ur flygplanet .
När vi kom ut från flygplatsen så hade vi runt 20 personer efter oss , staaalllekerrs .
Kenny höll på för fullt .
Vi hoppade i en svart bil med tonad rutor .
Justin höll om mig .
- Är du nervös frågad jag och kollade på honom .
- Nejdå , jag har varit på sånna här "shower" flera gånger .
- okej .
Han kom närmare mig och kysste mig , kyssen varade i typ 5 minuter , vad vet jag ?
- Vi är framme nu sa Kenny från framsättet .

Förlåt . har varit ute med båten . KOMENTERA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0