The only thing I got right now - chapter 3

som ni vet , ingen textt från fra p.g.a spanska datorn ,
Ulrik är Jermany råka skriva fel , men nu så alla vet .

 

 


 

Jag la mig ner brevid Nate , han log innan han blundade . När jag hörde hur hans andetag blev lungnare så gick jag upp . I stället för klänningen så satte jag på mig ett par mjukis shorts och ett linne . Jag tog ciggarettpaketet från bänken och gick ut på balkongen . Tändaren låg i paketet , jag tände en ciggarett och tog ett djupt bloss .
Det var verkligen en ovana att röka , jag hatade hur röken trängde sig in i mina lungor  .
Jag brukar bara röka när jag är förvirrad eller ledsen .
Och just nu så var jag jävligt förvirrad .
När ciggaretten var slut så fimpade jag den i en liten askkopp .
Nate låg fortfarande och sov .
Jag tassade in och byte om till ett par shorts , ett vitt linne och en svart cardigan .
Jag stoppa ner mobilen i fickan , i fickan låg redan några euro .
Dörren öppnade sig utan att knaka och snabbt så var jag ute .
Nere på stranden så var festen igång , jag kunde se Daniella stå och skaka rumpan framför en kille .
MIn första tanke var : äckliga slampa .
Men sen så börja jag fundera varför hon ville vara med Nate .
En 3:dje tanken slog mig och det var ganska självklart , hon var skit full .
Jag gick vidare .
På min lilla klocka på min mobil så stog det att den var 5.13 .
När jag hade gått en lång bit , så satte jag mig på en bänk .
Jag tänkte på hemmet i LA , mitt stora pudervita rum .
Jag saknade faktist lite mamma , pappa och Jeff , min lillebrosa .
Han hade säker lite svårt nu , när inte jag var hemma .
Man kan säga att han har ett litet problem i hjärnan .
Vi hade gått till jätte många läkare men alla hade visat olika resultat .
Mina föräldrar var orlig över honom , för det enda han gjorde var att sitta hemma och rita .
Man kan inte riktigt nå fram till honom .
Fast jag kan det  , vi brukade prata jag och han .
Mina tankar stoppades .
- Bruuddeeen ropade en kille och kom närmare mig med en ölburk i handen .
Efter honom gick några killar och 3 tjejer i ungefär 24 års åldern .
Jag ställde mig upp och börja gå iväg .
- Gå din väg då snygging hörde jag killen ropa och hans kompisar skrattade .
.
.
.
Justin's perspektiv

- 3 big mac sa jag med stadig röst . Killen vid disken knappade i något och gick och fixade med hamburgarna.  Jag vände mig om mot Chaz och Ryan stog och småbråkade om vilken Cola som var godast , typ pepsi eller Coca Cola .

- Jag fattar inte hur du kan tycka att coca cola zero
är gott sa Ryan och försökte dra in mig i bråket .
- Nej , det fattar inte jag heller sa Chaz och kollade på Ryan .
- EY , killar , seriöst ni bråkar om vilken Cola som är godast , väx upp sa jag och vände mig om.
- Men , men , men Bieber du älskar oss endå va ? sa Chaz med ynklig röst .
Jag log .
- Klart han gör sa Ryan och slog till honom lite i huvudet .
Medans jag tog brickan och satte mig ner vid ett bord , dom kom efter .
Jag tog en stor tugga ur min big mac .
- muuuuuuuuuuuums sa jag efter jag hade tuggat klart.
- verkligen gott instämmde Chaz .
När vi hade ätit upp våra hamburgare så gick vi ut .
Jag kolla ner på mobilen , klockan var snart 14.00 .
- Hoppas du kan komma upp snart igen sa Chaz när vi var påväg hem till honom fär att hämta mina saker .
- Ja , det hoppas jag med sa Jag , men jag visste att det skulle bli ett bra tag innan jag kunde komma upp hit till Stratford .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ryan och Chaz had följt mig enda till säkerhets kontrollen .
Nu när jag satt på flygplanet så tänkte jag tillbaka i tiden , men jag hann inte tänka så mycket innan jag somnade .
- Dags att vakna nu , lillkillen sa en äldre man .
- oj , är vi framme sa jag .
- ja .
Han reste sig upp och börja gå ut ur flygplanet , jag gjorde det samma .
Min väska kom snabbt fram .
- Juuussssttttiin skrek mamma och vinkade stort .
Jag sprang sista biten och kramade henne .
- Hej .
- Har du haft det bra sa hon .
Paparazzin hade samlat runt oss och Kenny kom fram .
Vi gick in i min Range Rover som Mamma had kört hit med .
Jag satte mig i förarsätet .
- Har ni haft det bra frågade mamma igen .
- Grymt , men tråkigt att jag inte kan träffa dom så ofta sa jag .
- Jag saknar dom verkligen sa jag sen .
Mamma kollade på mig med en förstående blick .
När vi kom hem så pakade jag upp min väska typ direkt .
Sedan så gick jag ner , tog fram lite chips och satte mig framför teven .
Mamma satte sig brevid .
Hon bytte kanal .
- Mamma gnällde jag och tog kontrollen och bytte tillbaka till MTV .
- jaja sa hon och reste sig upp .
Jag fortsatte att äta på mina chips .
När chipsen var slut så gick jag upp till mitt rum .
Innan jag skulle lägga mig så kollade jag på mobilen .
På displayen stog det :
.
Ett missat samtal från : ChrisB
.
.

Mamma kom in i mitt rum .
Hon satte sig på sängen .
- du , Chris har ringt sa hon .
- okej , bra , han hade ringt mig med .
- Vad sa han frågade jag sen .
- jo , du vet "Next2u" ska ha en video sa hon .
- mm , jag vet .
- Ni ska ha ett möte imorgon i New York .
Jag suckade , inte en resa till .
- Scooter följer med dig , han ska göra några ärenden där då du kan följa med sa hon .
- är du inte glad sa hon sedan .
- Måste jag åka imogon sa jag och vände mig om i sängen .
- Ja , det måste du , Justin , skärp dig det här är viktigt . 
- Jaja , kan du gå ut jag försöker sova snäste jag fram .
Hon gick ut , och jag somnade .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0