The only thing I got right now - chapter 1

- Blair , fan , drick inte upp hela muttra Nate .
Jag titta ner i glaset där fantan hade varit i , glaset var nu tomt .
- ops sa jag och rodnade lite .
Jag och dom andra satt vid stranden på ett café .
Nate ryckte åt sig glaset och försökte surpla i sig det allra sista som låg i botten . Det gick inte så bra för han .
- Förlåt sa jag och titta ner på mina ballerina skor .
- Vad säger du förlåt om sa Vera och kollade frågande på mig .
- Nu vaknar du sa jag kaxigt .
Hon hade nämligen suttit fast klistrad och pratat med Jermany , man såg helt klart att hon tyckte om honom .
Fast vem gjorde inte det ? , Jermany har ljust mellanlångt hår , blåa ögon och stora läppar + så var han charmig och super rolig . men ingetting för mig , han var 18 så ja .
Nate och Jack var 17 fast båda rökte mer och drack mer än Jermany .
- Hon har drukit upp min fanta sa Nate och börja fake lipa .
- Jag kan köpa en ny sa jag snabbt .
Vera vände sig till Jermany igen , suck .
- Nej , det är bra Blair sa Nate och log .
- eh , kan vi gå nu sa Daniella .
- mm sa jag och log tillbaka mot Nate .
.
.
.
.
.
Nate arm vilade lätt runt min midja när vi gick på strandpromenaden .
Vi gick som en liten klunga allihopa .
- JAG HER EN IDE ropade Aisha ut .
Alla huvudens vändes mot henne .
- jo , det är ju skit varmt väder så kan vi inte bada sa hon och kollade på alla .
- instämmer , det är verkligen varmt sa Jermany .
- Då går vi väll och badar då sa Aisha .
Vi vände håll och börja gå mot hotellet .
När vi kom fram så släppte Nate taget om min midja och börja gå mot sitt hotellrum .
Jag och Vera gick till vårat och dom andra till deras .
- Blairis ! ropade Vera från ena sidan utav sängen där hennes saker var .
- ja , vad är det ? sa jag och ställde mig upp , i handen hade jag en vit biknitopp och ett par blåmönstarde bikinitrosor .
- Kan jag ha på mig den här Bikinin ? hon höll upp en ljusrosa bikini .
- ja , den är jättefin .
- Bra , Hoppas Jer hon sa inte klart namnet .
- HAHAHAHAHA , veru , du är besatt i honom , man ser det skrattade jag .
- ser man det sa hon och kollade på mig .
- nej , men jag kan se det sa jag och blinka med ena ögat .
- aha mummlade hon och börja sätte på sig bikinin , jag börja också sätta på mig min .
.
.
.
.
.
.
Jag , Vera , Nate , Jermany och Jack stog och vänta nere i receptionen på tjejerna .
- Vi går sa Nate och drog med mig .
Jack och Jermany börja också gå .
Vera stog kvar , - Jag väntar på dom andra ropade hon efter oss .
- Jag stannar med Vera sa Jermany och börja gå mot henne .
aw , gulligt .
Jack gick bakom mig och Nate , jag kände hans blickar på min rumpa .
- Jack sa jag och vände mig om , Nate vände sig också om .
Jacks blick gick uppåt .
- Sluta stirra på min rumpa sa jag och vände mig om . Jack rodnade .
Nate knuffade till Jack lite lätt och sa något .
Han kom sedan fram till mig , tog tag i min hand och log mot mig .
Vi la ut våra filtar nära vattnet .
- Jag går och köper en öl sa Jack och gick iväg .
- Gör så sa Nate och la sig ner .
Jag tog av mig min tröja och la mig också ner .
Nate gick upp , ner mot havet .
Jag följde inte med honom .
Han kom tillbaka och .
- NATE ! skrek jag .
Han hade tagit vatten och hällt över mig .
Han skrattade åt mitt lilla dampryck .
Jag sprang ner mot vattnet han efter , sedan så bröt 3:dje världskriget ut .
Alla andra kom ner på stranden och skratta åt oss .
Vera och Jermany gick hand i hand .
Nate och jag stannade upp och gick upp ur vattnet .
Jag la mig på hans handduk och drog åt mig min .
- Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiir sa Nate och la sig över mig .
Han låg på min mage .
- aj , n hann jag säga innan han kysste mig .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

muhihi , bra/dåligt ?
Om ni tycker att det går lite snabbt mellan hon och Nate är det bara för hon känner honom sen tidigare , (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0