The only thing I got right now - chapter 4

Blair's perspektiv

 Jag,Vera,Nate och Jermany satt på ett litet cafe.
Det var Jermanys och Nate ide .
- Så Blair , är Nate din nya drömprins nu frågade Jermany och smila stort .
- ja , der är jag sa Nate snabbt .
- Jag fråga inte dig ,  dummer sa Jermany och kolla mot mig .
vafan skulle jag fråga .
- um , fick jag fram .
Jag slängde en snabb blick mot Vera , hon uppfatta blicken direkt och drog sig till hela Jermany uppmärksamhet .
Vi fick våra drickor .
Jag drack snabbt upp min apelsinjucien , Nate såg det . Han knuffade sitt glas mot mitt hål .
- Nej det är bra sa jag och knuffa tillbaka det .
Han såg besviken ut och börja surpla i sig sin Fanta .
Jag kollade på andra sidan gatan för att inte behöva titta på Nate .
På andra sidan satt Daniella,Lea och Aisha i solglasögon och stirrade på oss .
Jag fick en ide .
- Nate sa jag , han tittade upp från sin fanta .
Jag kysste honom snabbt . När kyssen var slut så log han stort , så stort så han visade tänderna .
Han kom närmare mig och kysste mig . Jag avslutade kyssen väldigt snabbt , för snabbt .
Han gav mig en förvirrad blick .
- Ska vi gå nu frågade Vera , puh .
- mm sa jag och reste mig upp .
Vera och Jermany gick hand i hand , inte jag och Nate .
.
.
.
.
Justin's perspektiv

 - JB , the man , kom hit ropa Chris . En servetrice(stav) visade mig fram , han satt i ett litet privatbås , skönt . Jag satte mig ner .
- Tjena mannen sa jag , jag och Chris gjorde vårat "handslag" .
- yo sa Chris .
Vi beställde något konstigt skit , Chris fattade inte heller vad det var .
- Du vet "next2u" videon sa Chris efter tag .
- ja .
- Det ska vara med en brud i den .
- okej , så vad vill du att jag ska göra .
- Jag tänkte att du kunde ha auditions efter en tjej dit , men du .
- Ja ? jag började bli lite irreterad .
- Hon ska helst vara blond sa Chris och blinka med ena ögat .
- haha , okej svarade jag .
Vi fick våran , hm , vad ska man kalla det .
Det var kött och räkor . Jag börja äta lite .
Chris såg min grimas .
- Jag ska ha toan först sa han sedan och ställde sig upp .
Jag skrattade och kollade på honom .
- Vi går och köper en baguette istället sa han .
Kenny och Ed blockerade alla paparazzin .
Jag och Chris blev tvunga att skriva autograf till tjejen i kassan .
Vi åt upp och pratade lite om videon . Det lät faktist väldigt bra .
- Och i slutet så kysser ni varandra sa Chaz och flina .
- YES ! ropade jag och gjorde en konstig sak med ena handen . Chris skrattade åt mig .
Chris kolla ner på klockan , - mannen jag måste dra nu , men vi hörs sa han .
- yup sa jag .
Han ställde sig upp och gick iväg .
.
.
.
.
.
.
Jag och Selena satt utanför hennens manager rum , scooter var därinne .
- Vad tror du dom gör där inne frågade hon .
- Barn sa jag direkt .
Hon börja skratta , hon var väldigt söt , men jag var inte kär i henne .
Vi var liksom bara väldigt bra kompisar , hon stöttade mig . Och jag kunde inte bli tillsammans med henne för hon har en pojkvän , Zack , han är riktigt skön .
Scooter öppna dörren , han såg riktig allvarlig ut .

- Ni kan komma in nu , sa han . Vi gick in , jag satte mig i en hård fåtölj . Selana satte sig brevid mig , hon såg lite förvirrad ut .
- Det är såhär att ni inte är lika popurlära i tidningarna sa Selenas manager Philip .
Jag nickade lite , vad bra tänkte jag säga .
- Det är inte bra sa Scooter som kunde se mitt ansiktutryck .
- jaha sa jag och lutade mig lite bak .
- Så vi hade tänkt och pratat fortsatte Philip .
- Vi besluta oss för att du och Selena skulle ha ett "fejk" förhållande fortsatte sig han .
Jag och Selena satte oss rakt upp , det måste sett ganska roligt ut för Scotter skratta lite .
- Zack då frågade Selena bekymrat .
- Måste vi gnällde jag .
- Ja det måste ni Sa Philipa sedan fortsatte han : - Selena Marie , du har haft många andra fejk förhållande med andra när du har varit tillsammans med Zack .
Han uttala "Zack" som om det var helvetet .
- Men jag lovade att det skulle bli sista gången förra gången sa Selena , hon såg verkligen ledsen ut .
- Man ska aldrig lova folk saker sa Philip , fy vad han var hård .
Selena börja gråta . stackars henne , kan verkligen inte vara lätt .
- Selena , du kan fortfarande vara med Zack , du behöver bara vara med Justin i 2 timmar varje dag sa Scooter med mjukare ton . Selena kolla upp och log mot Scooter .
- Tack viskade hon fram .
- Det finns en bra sak med erat fejkförhållande , ni ska till Spanien , Marbella sa Scooter .
Jag och Selena log mot varandra .
- Det ska ses som eran romantiska semseter sa Philip .
- Får Zack följa med fråga Selena snabbt .
- Jaja , utan att han syns på bilder svarade Philip . - TAACK skrek Selena .
skönt med Spanien , fast tråkigt att typ åka ensam , whatever .
Justin tänk inte på sånna saker .
- Men ni måste vara försiktiga med Flickorna/pojkarna sa Scooter och kolla först på mig , sen på Selena .
- Jag har ingen tjej nu så det blir enkelt sa jag slappt .
- Bara lite fakta Kenny följer med er , ni åker imorgon och ni ska vara där i drygt 2 veckor sa Philip .
- okej .
- Ni ska hyra en lägenhet vid stranden mitt i city , det finns två rum , två badrum  , en balkong med pool och kök och vardagsrum sa Scooter avundsjukt .
Selena log stort mot mig .


Så vad tycker ni om den nya novellen '¿
#SWAG #ENJOY .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0