The only thing I got right now - chapter 9

Nate hade också frågat mig hundra gånger varför jag var ledsen . Han hade inte fått något bra svar .
Jag gick upp ur sängen och in i badrummet , jag tog en lång dusch sedan så sminkade jag mig . Jag satte på mig ett par mifjeshorts och ett genomskinligt linne . Man kunde se min bh , hehe . Jag kollade mig själv i spegeln en sista gång . Jag gjorde en fläta i luggen .
"Blait kom nu vi ska gå" ropade Nate utanför dörren jag gick ut till honom , sen så gick vi hand i hand ner till festen .

Blair's perspektiv



Jag och Nate börja dansa tills Daniella kom , hon drog med Nate till ett litet hörn . Jag ville inte se hans min så jag sprang upp för trappan . Jag ställde mig mot staketet och grät . Nate skulle nu cokså försvinna ur mitt liv , den enda vännen jag hade kvar . "Blair" , "Hur fan kunde du" skerk Nate , han grät med . "Nate, du fattar inte" började jag , "ingen fattar" skrek jag sen . Nate tittade på mig , han var ledsen "Jag förstår" sa han . "Nej det gör du inte" sa jag och grät extremt mycket . "Blair , för helvete , allt är inte om dig" skerk Nate . "Jag älskade dig fan , kom inte till mig nästa gång du vill något" Halvsskrek han sen .
Nate gick ner för trappan , till festen  . Jag kollade bakåt , en stor neger och en kille satt och lyssnade på mig när jag hulkade . Jag satte mig ner på gatan och grät . "Vadfan vill ni" skrek jag sen till killarna . De kom fram till mig . "Släpp mig för helvete" skrek jag sen och sprang bort från dom , dom ville ju igentligen inget illa . Jag sprang nerför trappan . Jag kollade mot festen Daniella och Nate stog och hånglade , hon fick som hon ville den bitchen .
Jag satte mig ner på en stol vid bardisken , beställde en öl . Det var jävligt enkelt att få öl och annat skit här .
Jag drack en två klunkar , sedan så sprang jag vidare och spydde .
Fan, blair . Du är ett missfoster , jag hade ju lovat mig själv att inte dricka och skit . Jag grät ännu mer nu .
Jag satte mig ner på trottaren och sjöng . Att sjunga hjälpte mig igenom allt .
Så jag börja sjunga , så här lät det :
It dosen't hurt when I think of you and all the thing we'll never get to do . I don't dream about the way we where I troe up the pictures , crossed out all the words . Don't be fooled of all my tears cause everything is fine and you can pick up all the pieces that you left behind , Cause I never think about you , I'm better of without you . I don't miss you at all .

Det var min egna låt , jag hade skrivit den för några år sedan . Jag kollade upp från gatan och fick se dom dära killarna igen , dom klappade händerna , den lille busvisslade . Jag ställde mig upp och gick fram till dom . "Förlåt , för att jag skrek på er" mummlade jag fram , och log , ett riktigt leende . "Det är lungt" sa den korta killen , fast han var inte så kort om man jämnför med mig . "okej , tack iaf" sa jag och gick iväg , hem till hotellet .
jag kolla bak då och då , killarna stog fortfarande kvar , den lille såg ut som han hade vunnit första priset på lottot . Jag vinkade lite lätt och gick vidare hem till hotellet .
Justin's perspektv



Blair , min Blair . Hade pratat med mig . Hon hade gjort slut med sin pojkvän . "Mannen , hon där sjung jävligt bra" viskade Kenny fram och kollade på min Blair . Blair vände sig om och vinkade sedan gick hon vidare .
"man , jag borde bett om hennes telefon nummer" sa jag , Kenny skrattade och börja gå hem mot lägenheten .
När vi kom in i lägenheten så skrek Kenny "JB Är KÄÄRR" . "sTFU" skrek jag . Selena kom in i hallen och skrattade "I vem?" frågade hon nästan lite bitchigt . "ehh" jag rodnade och kolla på Kenny , "I en tjej på gatan , hon var jättesöt , och hon sjöng faantastiskt , och ännu mer fantastiskt hon märkte inte att han var Justin" Kenny pratade på , så jag gick in i mitt rum och la mig på sängen . Och somnade .
Jag vakna tidigt . Inne i köket var det ingen . Jag kollade in i vardagsrummet där Kenny låg , han sov och snarka .
Jag hade fixat i ordning mig , ätit frukost och var redo att gå ut . Jag skulle gå ut ensam utan Kenny , hade jag bestämt . Snabbt var skorna på , jag stängde dörren tyst . Sedan gick ner för trappan . Ute så var det varmt , för varmt . Jag gick ett bra tag tills jag kom fram till bänken där jag och Kenny hade suttit igår . Jag satte mig ner och kollade ut mot staketet där Blair hade funnits , där hon hade suttit stog nu en tjej . Blair , Blair stog där . Jag kunde hör hur hon sjungde , hon sjöng väldigt vackert , för vackert . Jag blundade och lyssnade . Jag reste mig upp och gick fram till henne . "Ska man lägga pengarna där" , hennes ljusa hår flddrade när hon vände sig om . Min blick var riktad mot en pappaerskorg . Hon följde min blick och börja skratta , "Nej , jag kan ta dom i handen" sa hon och räckte ut handen , jag börja gå mot soptunnan fast hon stoppade mig , hon drog i min tröja och skrattade jag stannade upp . "men vad gör du här , ensam?" sa jag när hon hade skrattat klart . Konstig fråga att få utav en främling men whatever , hon kollade på mig och log . "Jag bara är här , det är skönt" sa hon . Jag kollade på henne , det där var inte sanning . En konstig sak var att hon inte hade sett att det var jag , självaste Justin Bieber hon prata med , "Vill du typ gå och ta en fika med mig?" fråga jag lite blygt . Hon fnissa till lite och sa sen ett ja .
Hela vägen så hade vi pratat om allt möjligt , vi satte oss vid ett litet cafe som låg mitt i gamla stan , i skuggan . "Asså , det är en sak jag inte fattar" sa jag retligt , "Vaddå" sa hon och la sig typ ner i sin stol , sött , "Har du inte märkt nått?" , Hon reste sig lite upp och granskade mig "nej" , "vad?" hon log . "Vet du vem Justin Bieber är?" .
"Ja , min så kallade bästavän drog med mig på honoms film , men jag gillar honom inte så mycket , men jag vet typ allt om honom." sedan stannade hon upp och skrattade . "Nej , herregud , Justin" . Jag skrattade åt henne och tog av solglasögonen . "Det där var elakt" skarattade hon och slog mig löst , jag bara skrattade bara åt henne .
När vi hade skrattat klart så sa blair såhär "Fan,vad törstig jag är" . Jag skrattade mer då . Hon beställde något från servetörn på något läskigt spårk "Pratar du arabiska" sa jag och var bergsäker på att det var arabiska . Hon skrattade och sa "nej , spanska , hur hög IQ har du igentligen , du som skulle vara smart?" , "jag är smart" .
"Nej , du har inte ens frågat vad jag heter än" sa hon lite besviket . "Jag vet redan vad du heter , blair" sa jag och log . Hon gav mig en förvånad blick "Hur vet du?" , sen börja hon skratta . "säg inte att du har stalkat mig" , jag rodnade lite lätt och fick fram ett "ja" . Hon skrattade mera sedan stannade upp , "Nu vet jag varför jag känner igen dig" sa honsen och pekade lite med fingret , hon fortsatte "du var killen , igår kväll" hon suckade och kolla ner . "ja , asså , ja" det måste ha låtit dumt . "Då vet du att jag är LA största player" sa hon och kollade ner . "Tror dig inte" sa jag och höll armarna i kors som ett litet barn . Hon kollade upp och skrattade , problemt löst .
Blair hade beställt 2 color , grymt . "Men hur gammal är du?" frågade jag lite tveksamt . "133,nä,16" sa hon och log , sdan fortsatte hon dricka ur sin cola , hon råka skvätta lite på mig och sa "Förlåt" sa hon och fortsatte , "Gjorde du det med flit?" sa jag med ett läskigt leende på mina läppar . "Nej,-fö" han hon säga innan hon fick min cola över sig . Hon skrattade och hällde hennes cola över mig . Folket som satt runt om oss börja stirra , skulle också gjort det . "OMB! det är JUSTIN" skrek några tjejer . Paparazzinen kom fram och börja fota , jag tog tag i Blairs hand och sprang iväg .

eheheh , råkar alltid trycka på publicera men här får ni mer !

Kommentarer
Postat av: mi

2011-07-05 @ 17:07:35
Postat av: hej

NAjs bloggen

2011-07-05 @ 17:09:00
Postat av: Sister

Äntligen kommer kapitlet som du har berättat 32 ggr ! men det är konstigt vi inte blev trötta på varandra i spanien ? aja du får skriva följande kap.. snabt ! kram

2011-07-07 @ 00:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0