The only thing I got right now - chapter 17

Kostos , Eliza , Danny , Mia , Fred och jag satt på en filt mitt i parken . Vi hade köpt massor av godis och energidryck . Eliza hade tagit med sig ljus , som vi eldade så vi fick ljus . Just nu körde vi typ pose-leken , tönt lek men , jaja . Det gick ut på att man var två och två och så skulle man göra poser som dom andra sa . Eliza och KOstos skulle posera som elefanter så här blev det , KOstos stog på alla fya och Eliza satt på hans huvud kan man säga , ni anar inte hur mycket vi skratta . "Jäklar vilken fin åsna" sa Fred , "Vafan , vi är en elefant" sa Eliza och hoppade ner från KOstos , "Jaha" sa Fred skamset , jag skrattade som en gris . "ERan tur nu" skrek Danny och kolalde på oss , Jag och Frdc ställde oss upp och kolla ner på dom , "Nå?" sa jag . Dom viskade lite sen så sa Mia : "Boxare" . Jag och Fred börja skratta direkt . Sedan så ställde sig Fred och visade sina muskler jag ställde mig tätt brevid honom och visade mina muskler med . Alla skrattade , vi också . Folket som gick runt skratta också . Plötsligt dök några paparzzin och börja fråga om mig och Justin , en utav dom kallade mig Hora . Jag pekade fingret åt dom , Fred , Danny och Kostos började käfta imot dom .

JUSTIN'S PERSPEKTIV


"Justin , jag är så jävla glad att du och Blair är tillsammans , hon är världens sötaste" sa Selena . "Jag med , men" sa jag utan att fortsätta menningen , jag titta ner på mobilen . PÅ ocenup var det över 5 bilder på Blair , just nu . PÅ den ena stog hon och kille och spände musklerna . På den andra peka hon fack u , det var menat mot kameran , säkert . Jag bläddra ner och såg bilden där hon och jag kysstes , första gången . Bilden var suddig , men det gjorde inget .
.
.
Jag logga in på twitter och skrev : I miss her , so frekin' mutch . Många börja skriva direkt , beliebers börja skriva att det antingen var Blair eller Selena . Jag titta mot Selena hon var också över sin mobil . Jag tittade ner på mobilen igen , på twitter . Selena Gomez , skrev jag i sökrutan . Jag kolla på hennes tweets , hon var också inne .
Beliebers , back off blair , she's a sweetheart . Hade hon skrivit . "Awww , Selena" sa jag . "Vaddå?" sa hon och kolalde upp . Jag visade min mobilskärm , "Sant ju" muttrade hon .  Jag kolla ner på skärmen igen , snabbt tryckte jag upp Blair nummer och ringde . Ingen svara . Jag skrev ett sms : saknar dig , förlåt puss Justin .
Inget svar heller . Mobil klockan visade på 12.00 . Hon måste komma hem snart .
.
.
BLAIR'S PERSPEKTIV

"Jag vill prata med honom" skrek Eliza . Jag skrattade åt henne och stängde av mobilen . "Urgh , jag sover hos dig inatt Fred" . Danny busvisla direkt , "Okej , perfekt" sa Fred och gjorde perverd smilet . "peddo" sa jag och la mig i hans knä . Efter 2 timmars skrattande så gick alla hem . Danny och Eliza handi hand . "LOVEBIRDSS!" ropa jag efter dom . Danny vände sig om och gjorde slängkyss . "JAG ÄLSKAR DIG MED!" ropa han tillbaka . Fred stog och flina , "Du får åka med mig" sa han och ställde sig på sin longborad . "yay , som gamla tider" sa jag och ställde mig framför han . "Som gamla tider" viskade Frd och tog sina händer runt min midja och börja åka hemåt .
.
.
"FRED ! , kom in nu" skrek Yuki , Fred's mamma från köket .  fred muttrade något ohörbart och tog upp longborden och ställde den mot väggen . Yuki kom ut från dörren , hon stannade snabbt och log . "Blair , min lilla flicka , roligt att du är här" sa hon och kramde mig , och kysset mig i pannan . Jag log tillbaka . Yuki ficken liten bekymrad min . "vad är det mamma?" frågade Fred . "Blair du blir nog tvungen att sova ute , Fred's Frabror och hans fru och barn är här" . "Kom in , stå inte bara där ute" sa hon sen . Jag klampa in och tog av mig skorna . "Yuki , det är okej . Jag och Fred har sovit där ute miljoners gånger" sa jag och la en hand på hennes axel . "haha , ja" sa hon och log sedan gick hon in i köket . "Den stora är min" ropade jag och sprang ut ur bakdörren , Fred kom efter , jag hoppa upp i den stora gungan , kan man kalla det . Fred hoppade också upp . "Meh , jag ver först" sa jag och puttade ut honom . Fred's blick hamn mot poolen , han log mot mig och ställde sig upp . "nej , nej , nej , jag dödar dig" sa jag lågt , Fred kom närmare och lyfte upp mig och kastade i mig .
.
.
"Blair vad gör du i pollen så här sent" sa George , Fred's pappa . "Han putta i mig" sa jag och pekade skyldigt på Fred . George skratta och gick in igen . Jag hoppade upp ur poolen och la mig i gungan . "Är det okej om jag sover där inne" sa Fred och stor flina . "Jadå" sa jag och tog av mig mina shorts . Jag hade en bikini under . "Sluta stirra , det är en bikini" sa jag småsurt . Fred flina och gick in . Jag tog av mig t-shirten och la dom på en sten . Sedan somna jag . "Blair om inte du vaknar nu så får du ingen frukost" sa Fred och ryckte i mig . Jag satte mig upp och slog upp armarna . "Vi åker till starbucks , pallar inte fixa något" . "yess" sa jag . Jag gick upp och kolla på mina kläder , "Fortfarande blöta" muttrade jag . Fred kom fram igen och slängde mig ett linne . Jag kolla ner på linnet , det var mitt , så här såg det ut :
Jag log och börja skratta lite . "Har du sparat den ?" sa jag coh gick fram och krama honom , "KLart jag har , bebe" sa han och log . "Skynda dig nu , jag är hungrig" . Fred rulla fram sin Longborad . Jag ställde mig på brevid honom som igår och vi rulla mot Starbucks . "Blair , Fred ,gamla vanliga?" frågade Jorge och log . "yep" sa Fred och tog fram sin plånbok . Jag titta ner på mina flip flops , lite awkward att jag bara stog i bikini trosor . "Kul att du är tillbaka Blair" sa Jorge när vi hade fått det vanliga . "Ja , a" sa jag och tog min dricka . Fred och jag satte oss på en bänk och börja dricka . "Som vanligt" sa jag och luta mig mot Fred , "Som vanligt" sa han och log . Jag drack upp det sisat och slängde burken på marken . "Vad ska vi göra idag?" frågade han och hölla ena armen runt mig . "Som vanligt" sa jag och ställde mig upp . Fred log . "Som vanligt" sa han igen . Han tog upp sin mobil och ringde Eliza och Danne . "Dom kommer" sa han och ställde sig på sin longborad . Jag ställde mig som förut igen och vi börja åka , mot våran speciella strand .
.
.
.
"Låt mig gissa , Justin är skit sur" sa Eliza direkt . "nej?" . "Ditt ansikte säger så.." sa Eliza tystare . "Ska vi bada iadg eller imorgon" sa Danne och sprang ut mot vattnet . "Idag" sa jag och sprang efter . "Asså , jag kan inte fatta självaste Justin bieber" sa Eliza när vi låg och solade , utan killarna . "Ja , och?" sa jag små surt . Jag orkade verkligen inte prata om honom . "Fattar du hur många som skulle döda för det" sa Eliza , helt seriöst .Jag suckade högt och begravde mitt ansikte i armarna . Jag kunde höra hur Eliza suckade också . "Gumman , berätta vad som har hänt ?" sa hons edan , jag kollade upp igen . "Alla är inte så perfekta som du tror" sa jag och börja packa ihop mina saker . "Men , Blair , sluta ." sa Eliza . "Fred , jag hämtar mina saker hos dig imorgon" ropa jag surt och därifrån . Tårarna brände i ögonlocken . Sista biten till hotellet så sprang jag , jag sakande honom så mycket . Justin .
.
.
Selena och Justin sprang mot dörren när jag kom in , jag slängde dig direkt i Justin's famn . "Förlåt , Fölåt för att jag gick" mumla jag mot hans bröst . "Du behöver inte säga förlåt , jag ska säga förlåt" sa han mot mitt hår , han krama mig hårt . Jag gick vidare till Selena , hon krama mig med . "Det ordnar sig , syster" . När hon sa Syster sken jag upp som en sol . "Vem är glad igen?" frågade Selena och log . "JAG" ropade jag och krama henne igen .

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0