The only thing I got right now - chapter 16

Hon log och släppte mina händer och gick ut . Hon kom snabbt tillbaka och slängde mina badbyxor på mig . "Sätt på dig dom , vi ska och bada" sa hon och gick ut . Jag blev förvirrad men drog på mig brallorna . selena , Zack och Blair var redan färdiga , Kenny kom ut från köket . "Vart ska vi?" . Blair log lurigt och satte på mig ögenbindel , sedan förde mig ut till en bil . Den åkte iväg , Blair tog av ögenbindel framför mig låg ett skit vackert vattenfall , + en liten strand . det var en liten sjö som man kunde bada i , det var perfekt . "Shit , vad vackert" . Blair log , "Jag vet" hon tog min hand . Vi badade i timmar . "BLair , kom med under vatten fallet" ropade jag , Blair kolalde upp från sitt lilla spel med Selena . HOn ställde sig upp och gick mot mig . Jag tog hennes hand och börja gå under . Vi satte oss ner på en liten sten . "Det är verkligen fint här" sa Blair . Hon kollade mot mig , jag log och kysste henne länge .









JUSTIN'S PERSPEKTIV


Jag stog i duschen och sjungde Love Me , när jag kom ut så stog Blair med armarna i kors och log . "Fint du sjunger" sa hon och släppte ner armarna . "Tacka gud" sa jag kaxigt och gick förbi henne in på rummet , hon kom inte efter . Jag bytte snabbt om till mjukis och en hoodie . Blair och Selena satt och fnissade när jag kom ut , kul att dom hade blivit vänner . "Vad skrattar ni åt" sa jag satte mig ner i soffan . Selena kollade halvt seriöst på mig , och börja skrattab igen . "Men seriöst" sa jag och slängde ena kudden i Blair huvud . "Men inget" sa hon och slängde tillbaka . *u don't wanna answer the phone* börja det låta från Blair mobil . "Det är han" sa Blair och fnissade . "Svara då" skrek Selena och tog upp hennes mobil och tryckte den mot hennes öra . Han , det var någon som , ja . Jag satt där helt tyst och tittade på dom . Mitt hjärta fallde i bitar , Blair var min  sa jag till mig själv . "Jag älskar dig med min hunnybunnysockerkaninsötnos , Men vi ses där dåra" sa Blair som kom in igen . vem fan var hennes hunny , det skulle ju vara jag . "Vem var det?" frågade jag innan Selena börja babbla . "Fred , en vän " la hon till när hon såg mitt ansikts uttryck . "HUr träffades ni+" började Selena sen . Blair log "Jag har varit i spanien under alla sommarlov så typ för 5 år sen så träffades vi , min kompis Eliza träffade jag också och några andra" , jag märkte att dom personer stog henne väldigt nära . "OHLLALA" ropade Selena , och hoppade upp och ner på soffan . Blair skrattade och sedan så tittade hon på mig , "Är det okej om jag träffar dom ikväll?" .
"Jag trodde du och jag skulle göra något" sa jag surt och satte på teven .
.
.
Innan Blair hade gått hade hon skrickit "Everyone is so full of shit" fast det var menat till mig , jag hade varit sådära töntigt svartsjuk . Selena blängde lite surt åt mig . Jag suckade , och önskade att jag var dom dära killarna som fick träffa Blair nu . Besviken på min jävla svartsjuka var jag också , men jag Blair skulle säkert fatta att jag blev sån bara för jag älskade henne , eller ?

BLAIR'S PERSPEKTIV

"FREEDDIEPLUTTEN" skrek jag mot en brunhårig gestalt , han vände sig om och slog ut armarna . "Min Blair har blivit brun svart" . Jag skrattade åt honom . "Bieber's flickvän , min vän det" fortsatte . Jag ville inte tänka på Justin , han hade betätt sig som en barnrumpa innan jag gick , Fred och jag pratade om allt som hade hänt , han bor inte i spanien igentligen han bor i CALIFORNIA . Men han är här varje sommar . Vi gick ner till stranden , jag tog av mig mina skor , vi gick armkrok , haha . "Han dära Nate är dum i huvudet" sa Fred surt , "Jag trodde inte att Vera skulle vara sånn heller" sa han sen . Jag skratta hest . "Dom är dumma i huvudet" sa jag sedan .
.
.
.
Kostos , Eliza , Danny , Mia , Fred och jag satt på en filt mitt i parken . Vi hade köpt massor av godis och energidryck . Eliza hade tagit med sig ljus , som vi eldade så vi fick ljus . Just nu körde vi typ pose-leken , tönt lek men , jaja . Det gick ut på att man var två och två och så skulle man göra poser som dom andra sa . Eliza och KOstos skulle posera som elefanter så här blev det , KOstos stog på alla fya och Eliza satt på hans huvud kan man säga , ni anar inte hur mycket vi skratta . "Jäklar vilken fin åsna" sa Fred , "Vafan , vi är en elefant" sa Eliza och hoppade ner från KOstos , "Jaha" sa Fred skamset , jag skrattade som en gris . "ERan tur nu" skrek Danny och kolalde på oss , Jag och Frdc ställde oss upp och kolla ner på dom , "Nå?" sa jag . Dom viskade lite sen så sa Mia : "Boxare" . Jag och Fred börja skratta direkt . Sedan så ställde sig Fred och visade sina muskler jag ställde mig tätt brevid honom och visade mina muskler med . Alla skrattade , vi också . Folket som gick runt skratta också . Plötsligt dök några paparzzin och börja fråga om mig och Justin , en utav dom kallade mig Hora . Jag pekade fingret åt dom , Fred , Danny och Kostos började käfta imot de , aw .



Ni ser texten , den är cpad . därför kort chapter , sorry .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0