The only thing I got right now - chapter 15

ªTiden rullade på . "Justin , jag måste gå nu"  , "Jag följer dig" . Selena och jag skulle inte fortsätta och ha våra små fakedejter . Jag och Blair gick hand i hand påväg mot hennes hotell , Kenny gick framför oss . Han vände sig om och hans ögon lyste "Jag kom på , Blair ,, du kan ju flytta in hos oss" . Jag kolla på Blair och sken upp som en sol . "Gärna , tack" sa hon och hoppade .  Jag gav en tacksam blick åt Kenny . Vi gick in på hennes hotellrum , alla henne kläder låg i en storhög , brevid så stog det 3 reseväskkor . "Shit , vad mycket kläder" . Blair suckade , "Jag vet" hon tog ner en väska och börja slänga ner kläderna . Jag hjälpte till . Kenny börja också hjälpa till . Blair tog tag i en tygväska och gick in i badrumemt , jag kunde hör hur hon krafsa där inne . Tänka sig att hon var min , bara min .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BLAIR'S PERSPEKTIV


"Justin , vart kan jag ha mina saker?" . Justin kom in med den sista väskan , och kollade runt . "Vi kan dela på garderoben?" sa han och log . Jag börja öpnna den ena väskan och sa "Okej" . Justin gick fram till garderoben och börja putta undan sinna kläder . Kläderna låg i stora högar i garderoben efter jag hade varit där , jag var tvungen att sätta mig ner . Så mycket skratta jag . "Förlåt , för att jag förstörde din ordning" , "Lungt" sa Justin och räckte ut sin hand , jag greppade tag i den och han drog mig upp , intill honom . Han höll om mig runt midja . Jag log , "Vad var det du tänkte säga förut?" . Han leende blev större , "När jag såg dig så var det kärlek vi först ögonkastet" . Orden värmde hela min kropp , Justin ansikte närmade sig och kysste mig , jag besvarde kyssen . Mina händer kom runt hans hals , jag fingrade med hans hår . "Öhm , ska ni med ut?" . Justin vände sig mot dörren , Selena stog i öppningen . "Förlåt" sa hon snabbt . "Vill du följa med?" frågade Justin mig , jag nickade glatt . "Vi följer med" sa Justin mot Selena , "Sweet" sa hon och försvann ut från rummet .
.
.
"Vad ska jag ha på mig?" sa jag och kollade mot Justin , han låg på sängen , med mobilen . Jag tog fram en utav Justin's YMCMB hoddie , "Denn hära ska jag ha" sa jag stolt och höll fram den . Justin kolla mot mig och log , "Ha den du" sa han lungt . Jag börja gapskratta . Justin kolla på mig som om hade gjort något fel , "Aw" fick jag fram . Jag la in tröjan igen , och tog ut en leopard klänning . "Hejdå" sa jag och vinkade lite mot Justin . Han hörde inte . Jag gick ut med klänningen och tygväskan och in på badrummet . Låste , och börja byta om .  Jag knöt det lilla skärpet runt midjan . Min tygväska var full utav , skönhetprodukter , jag tvätta bort det gamla sminket och sminka på nytt , puder , eyeliner , Mascara . Jag stoppade ner allt i väskan sen och gick ut . Justin stog lutad mot spegeln och fixa sin frilla , alla vet ju redan att han är sånn . Jag smög fram och tog tag i hans axel , han hoppa till och kolla på mig . "Fan vad du skräms" sa han och tog  min hand . Jag log mot honom och gav honom en snabb kyss .
.
.
Jag , Kenny , Justin , Selena och Zack tog upp hela strandpromenaden . Paparzzina sprang runt oss . Justin greppade tag i min hand och log mot mig . Kenny slank in på en resturang och vi följde efter . Vi satte oss ner vid ett bord , selena och zack på ena sidan , jag och justin på andra  och Kenny på kanten . Servtricen kom och ställde fram bröd och olja , Kenny beställde mat åt alla . "Vad beställde du?" fråga jag direkt . "shusi" sahan och slog ut armarna mot brödet . Han kollade på mig , "Oj , gillar du inte shushi?" . "Jo" sa jag och log . Justin granskade mig , jag log lite lätt mot honom . Han tog tag i min hand under bordet . Jag kolla mot Selena och Zack , dom matade varandra , det äcklade mig lite .. Shusin kom fram och alla börja äta , förutom jag . DEt var så att jag inte gillade shusi men min mage kändes inte riktigt rätt ."Varför äter du inget?" frågade Kenny när han såg på min tallrick . Det fann bara 2 shusi bitar kvar .  Zack putta dom mot mig . "Nej , det är bre" sa jag lungt . Justin kollade på mig oroligt . Han lutade sig mo mig och börja leka med mitt hår , haha . "Du bore ha toffs mer" sa han och lyfte upp mitt hår i en hästsvans , Selena nickade och log . Jag kände Justin's blick mot min nacke . Han rörde sitt finger på , fan . "Blair , du har ett kors i nacken" sa Justin och log . "Min pappa är kristen" sa jag och log lite .
.
.
Justin hade på högsta volymen utav Jedward's bad behaviour och dansade vilt , jag dansade brevid honom . Han tog av sig tröjan och lekte med den som om det var ett lasso . Kenny stog och filma . När låten var slut så gjorde jag en slängkyss och följde efter Justin till hans sovrum . Justin la sig direkt på sängen och blunda , jag bytte snabbt om till ett par blåa shorts och en vit t-shirt . "du är så vacker" sa Justin , jag vände mig om och rodnade . Juctin satt på säng kanten och stirrade på mig , han gick upp coh kom fram till mig . Han pressade sina läppar mot mina och kysste mig passionerat . Jag avslutade kyssen efter en kvart kanske ? . Justin log stort och la sig på sängen han somna direkt , jag la mig brevid honom och slöt mina ögon .
JUSTIN'S PERSPEKTIV

Blair satt över mig och skrev något på mina ben , "vad gör du?" sa jag sömnigt . Hon kollade upp , hennes hår var inte mörk brunt längre det var svart . "Skriver" , hon märkte att jag kollade på hennes hår , "Selena färgade det åt mig" .Jag reste mig långsamt upp och kollade på vad det stog , BLAIR IS A BEAST . stog det på båda mina ben , "Snyggt va?" frågade Blair och tryckte på locket på pennan , jag bara log . Om Blair bara visste mina känslor som jag har för henne . Jag la mig ner igen , Blair tog tag i mina händer och höll dom uppe i luften , hon log . "Jag älskar dig" sa jag tyst , Blair blick riktades mot mina ögon . Hon log och släppte mina händer och gick ut . Hon kom snabbt tillbaka och slängde mina badbyxor på mig . "Sätt på dig dom , vi ska och bada" sa hon och gick ut . Jag blev förvirrad men drog på mig brallorna . selena , Zack och Blair var redan färdiga , Kenny kom ut från köket . "Vart ska vi?" . Blair log lurigt och satte på mig ögenbindel , sedan förde mig ut till en bil . Den åkte iväg , Blair tog av ögenbindel framför mig låg ett skit vackert vattenfall , + en liten strand . det var en liten sjö som man kunde bada i , det var perfekt . "Shit , vad vackert" . Blair log , "Jag vet" hon tog min hand . Vi badade i timmar . "BLair , kom med under vatten fallet" ropade jag , Blair kolalde upp från sitt lilla spel med Selena . HOn ställde sig upp och gick mot mig . Jag tog hennes hand och börja gå under . Vi satte oss ner på en liten sten . "Det är verkligen fint här" sa Blair . Hon kollade mot mig , jag log och kysste henne länge .

Har varit ute med båten därför dålig uppdatering .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0