The only thing I got right now - chapter 14

Hon nickade , "Jag har inte ätit någon frukost" då går vi coh äter då" sa jag coh reste mig upp , jag gick in i mitt rum och drog på mig en tröja . Jag bytte sedan till badbyxor istället för shorts och gick ut .Kenny satt och åt på en hamburgare medans jag och Blair delade på en extra stor pizza . Blair skrattatde . Hon rapade när vi hade ätit klart och tittade sig runt om kring , jag och Kenny skrattade åt henne . Hon skrattade också , sedan så slutade hon . Jag kollade oroligt på henne , "Jag måste på toa" sa hon snabbt och gick mot toan . Jag kollade på henne ända tills jag inte kunde se henne mer .





BLAIR'S PERSPEKTIV

Jag satte mig ner på stolen brevid Justin , och lutade mig mot hans axel . "Vad är det , shawty?" sa han och höll armen runt mig som en skyddsängel . Jag börja gråta , jag pressade mig mot hans bröst , jag kunde känna lukten utav , justin . "Vad har hänt med henne?" sa Kenny oroligt . Justin sa inget . "Fan också" sa Justin och bar upp mig , jag kunde känna blixtarna . "Ey , nu backar ni" hörde jag Kenny ropa , jag pressade mitt anskit ännu hårader mot Justin . "Såja" kunde jag höra Justin .Jag vet inte varför jag grät , det kändes extremt töntigt och bara börja gråta . "Hej , en taxi till st.radalfo" , "Nummer 12" "Ja , vid cafe especiala" Justin prata med telefon mot sitt öra . Han slutade inte hålla mig . Jag kollade upp på hans ansikte .  "Du kans läppa ner mig" sa jag tyst . Han kolla ner på mig och släppte ner mig .  Han satte sig ner på en stol på cafet . Kenny stog framför , Justin blick mot mig . Han såg sårad ut , Kenny sa något och Justin reste sig . Jag gick närmare honom , han kollade på mig , ledsen . Jag pressade min läppar mot hans , paparzzina fotade . Justin log , jag log mot honom . Han tog tag om min midja , Kenny ropade något och vi gick in i taxin som kom . Justin sa något , som jag inte kunde höra . Jag var fast , Justin var otrolig på att kyssas .
.
.
"Blair , jag gillar dig .  mycket" sa Justin och tog tag i min hand . "Jag gillar dig med , extremt" . Han skrattde lite och greppa tag i min hand . Tänka sig , självaste Justin , gillade mig . Vi gick in i lägenheten . "FAN JUSTIN!" skrek Selena direkt , hon kom rasande in i hallen och tryckte upp mobilen i Justin ansikte . Justin släppte min hand . "Du kan ju fan inte hångla med någon tjej , när det är menat att du och jag ska vara tillsammans" skrek hon . Sedan kollade hon på mig , hon gav en blick som sa förlåt . Justin slog hjälplöst ut med armarna . "Aha , mm , Då kan ju jag gå runt och hångla med Zack över allt" sa hon , "Philip kommer bli skit sur , Scooter med" sa hon och gick in i vardagsrummet , Justin kollade på mig coh drog med mig in i hans rum. "Hon har rätt" sa jag och satte mig brevid honom på sängkanten . "När jag såg dig först gången blev jag hjälptlöst k" , jag kysste honom hårt . Han besvarde kyssen perfekt .  "Jag ville inte höra mer" sa jag . Han skrattade . Sedan så la han sig ner på sängen med mobilen . "Vad skriver du?"frågade jag . "Twitter" sa han och la ifrån sig mobilen han log lurigt , "Aha , så du skriver twitter" sa jag och skratta , "nej , men inte så" .
.
.
Justin och jag hade verit och köpt hårfärg , jag hade tvingat honom att färga mitt hår mörkbrunt . "Okej , okej , okej , Varför måste du färga ditt fina hår" sa Justin . "MEN , ah , jag vill" sa jag och log retligt . Jag satte mig ner vi köksbordet , jag hade på Justin's t-shirt . Kenny kom in , med sin kamera . "KENNY" skrek jag och försökte slå bort kameran från där jag satt . Kenny satte sig mittemot mig . "Idag så ska vi se hur fint vackert hår blir mörkt och hemskt" sa Kenny till kameran , Justin skrattade där borta vid disken , han fixade med färgen . "Har Justin tvingat dig och säga det dära" sa jag och himlade med ögonen mot Kenny . "Nej , jag kom på det själv" sa Kenny stolt . Justin skrattade ännu mer i bakgrunden . Justin la ner färgburkenpå bordet och börja pensla i färg . "Jag kommer dö" sa jag coh gjorde en grimas mot kameran , "Det får du inte" sa Justin och fortatte , jag börja bli lite orolig , han ahde faktist aldrig färgat någons hår förut . "Justin , går det bra , däruppe" sa jag oroligt . Justin gav ifrån sig ett litet skratt och sa "Jadå" . Jag börja göra massor utav omogna grimaser åt kameran .


JUSTIN'S PERSPEKTIV

"voila" sa jag , jag var klar med färgningen . Blair hoppade upp från stolen och gick in på toan , jag följde efter . "Vad ska du göra nu?" , "Tvätta håret" sa hon och satte på vattnet . Hon tog ner duschkranen och börja spola av . Kenny kom in med kameran . "Sanningens ögonblick om Blair passar i mörkt hår" sa han med dramtisk röst , jag skrattade och kolla in i kameran . "Bieber , vad tror du" . "Um , det kommer bli skit hett" . Blair dök upp brevid mig och sa , "Det är skit hett" sa hon och börja viftade med ena handen , hennes hår var mörkt , det passade på henne . "Bara för att ajg är solen , baby" sa jag , hon skrattade . "Och vem har sagt det?" sa hon sen . "Mina Beliebers" . "awwwww" . Kenny slutade filma . "Så är ni två tillsammans?" sa han fundersamt . "ja" sa jag och Blair samtidigt .

Tiden rullade på . "Justin , jag måste gå nu"  , "Jag följer dig" . Selena och jag skulle inte fortsätta och ha våra små fakedejter . Jag och Blair gick hand i hand påväg mot hennes hotell , Kenny gick framför oss . Han vände sig om och hans ögon lyste "Jag kom på , Blair ,, du kan ju flytta in hos oss" . Jag kolla på Blair och sken upp som en sol . "Gärna , tack" sa hon och hoppade .  Jag gav en tacksam blick åt Kenny . Vi gick in på hennes hotellrum , alla henne kläder låg i en storhög , brevid så stog det 3 reseväskkor . "Shit , vad mycket kläder" . Blair suckade , "Jag vet" hon tog ner en väska och börja slänga ner kläderna . Jag hjälpte till . Kenny börja också hjälpa till . Blair tog tag i en tygväska och gick in i badrumemt , jag kunde hör hur hon krafsa där inne . Tänka sig att hon var min , bara min .....



LALALA .(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0