The only thing I got right now - chapter 13

You're the finest girl I've ever seen , and I wonder do you now this? That every guy you meet winds up catchin feeling for ya . You can have any of'em . Your can take a pick . But you need check with me , girl I promise I'm legit , yeah! Ya we'll going to the movies , in the theater holding hands , I'll walk you home from school , I'll walk to your classes . Playing my 360 as you be my best friend . But most of all baby doll you'll be my love love love . You should be pick me . So tell me can you dig it? I'm everything you need girl. So tell me can you dig it? I'll always be your number one number one fan , dig that . And I should be you one and only man .
Jag slutade utav Selena bankningar och skrikande , "JUSTIN HÅLL FÖR HELVETE KÄFTEN , VI SOVER!" skrek hon . "JAAJA!" ropa jag tillbaka och fortsatte sjunga i mitt huvud , låten var som gjord till Blair . Tänka sig att hon gillade mig , eller jag , gillade mig som kompis .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BLAIR'S PERSPEKTIV


Jag gick och la mig efter Justin ringde mig , jag vaknade sedan klockaan 10 . Jag låg kvar i sängen och kollade på min mobil , på facebook . Vera hade tagat mig i ett inlägg såhär stog det .
HAHAHA , Blair Cyde skrek "STFU" i bara badrock till oss idag , vilket äckel
Jag kollade sedan på alla komentarer det var över 150 , det stog typ mycket om att jag var en player . Jag brydde mig inte så mycket , man kan ju säga att jag har Justin på min sida . Sedan kollade jag på sidan celbnews.com , på första sidan var det en bild på mig och Justin , det var på pizzerian när vi skrattade . Fan också , han skulle ju vara tillsammans med Selena . Den tanken slog jag snabbt bort och börja granska bilden . Man såg inte mitt ansikt så mycket , mest Justin's man såg bara mitt hår , jag kollade på Justin . Han var faktist väldigt söt , jag ahde inte erkänt det förut . Men han såg mycket mognare nu , jag tror till och med att jag ahr en bild på han på min mobil utan tröja . Han såg jävligt bra ut .
Jag reste mig upp och gick mot min lilla klädhög , jag tog upp en stor  t-shirt med tryck på och ett par jeansshorts , jag verkligen nördar shorts ,
.
-
Jag gick in i badrummet och tryckte på tandkräm på min tanborste . Jag borsta tänderna i 5 minuter , typ .
Min mobil låg på sängen , jag hoppade upp i sängen och kolla på den , sedan så gick jag in på youtube .
Jag hade nämligen ett konto där , jag kollade in komentarerna på min ena cover . Jag blev väldigt glad medans jag kollade på dom , det var otroligt många söta komentarer . Jag hade gjort en cover utav Just the way you are , och spelat gitarr till .
Jag kolla en snabb blick på klockan , den var snart 12 . PANIK , jag hoppa ner i min klädhög och börja leta efter något mer snyggt . Jag tog upp et par shorts med blommor och ett rosa/rött blus . Jag tog av mig mina andra kläder och drog på de andra kläderna . Inne i badrummet så sminkade jag mig , satte på mig ett halsband , enring och flera tusen ramband . efter det så gick jag ut och tog upp min mobil sedan så små sprng jag ut från hotellet .
"BLAAAIR" skrek någon uppifrån , jag kolla upp . Justin stog utan tröja (mårr) och vinkade . "JAG KOMMER NER" ropa han sen och så var han försvunnen , jag gick långsamt in i Entren och väntade på Justin , han kom efter 5 sekunder . "Fyfan vad snabb du är" sa jag och gav honom en kram , han höll kvar mig ganska länge innan han märkteatt jag försökte komma ur . Vi börja gå upp för trappan , "Mina fötter" klagade jag , Justin kollade på mig oroligt , "Vad är det?" . Jag tog av mina låga ballerinaskor , "Skoskav" . Han fick ett lustigt leende och lyfta upp mig . "Du är verkligen min pappa" sa jag förtjust . "Är det därför du är så het?" , jag börja gapskratta . "WOW , flörtarn" sa jag och log . Han hade faktist sagt att jag var het .
"Tjena Kenny!" sa jag när Kenny kom in i hallen , han skrattade och sa Hej . "Så vad ska ni göra idag då?" , jag kollade på Justin . Han ryckte på axlarna och börja gå mot sitt rum , Kenny kolla på mig med en blick som jag inte kunde tyda . Justin låg på sin säng som vanligt och höll på med sin mobil , Jag satte mig vid kanten och kollade över hans huvud . Snabbt så tog jag hans mobil , "GE MIG" ropade han . Jag skratta åt honom . Han slutade försöka ta den och log lurigt , "Eftersom du har min mobil så får jag kolla på din" . "Deal" sa jag och tog upp min mobil och slängde den på Justin .
Han började direkt , jag börja kolla på hans , jag tittade igenom hans sms . Det var mest om vart hanskulle åka . Sedan kollade jag igenom hans bilder , bara massor utav egopics "Haha , fina bilder" sa jag och visade en , "Ja vet" sa han stolt , Vi fortsatte ett tag till , jag gick på en sak som hette twitter . I en liten bubbla stog det What's happening ? . Jag fick en busig tanke och skrev , Kiss my assss :P . sedan tryckte jag på sänd . Jag skratta för mig själv . "Vad gör du" sa han och satte sig brevid mig , jag visade mobil . Han tog mobilen och skrev en sak , sedan gav han den till mig . Jag kollade på mobilen igen , det stog dinner for 2? , jag log och kolla mot Justin . "Okej" . Han kolla upp och log med hela ansiktet .
JUSTIN'S PERSPEKTIV

Jag hade tittat igenom det mesta förutom bilderna och låtarna . Jag gick in på kategorin bilder och bläddra . Hon hade kanske 3 bilder när hon hångla med olika  killar . mÅnga bilder var på henne , jag bläddrade vidare och fick se en photoshoppad bild på mig , shirtless . Jag börja gapskratta . "sitter du och dreglar över den hära bilden?" sa jag och log . hOn kollade på mobilskärmen för att se vilken jag mena . "Klart jag gör" sa hon ironiskt .Jag al mig på mage , hon kollade på mig coh skrattade åt mig , jag skrattade med henne . Jag gick in på låtarna och satte på någon random låt . Blair märkte det och ställde sig upp och dansade lite , "Vad är det för låt" sa jag och kollade på henne . "Bad little Girl" . hOn hoppade lite till sedan så snubblade hon på  min reseväska , "haha , Blair" . Hon skratta också . Efter ett tag så satte hon sig i sängen igen , "Vi borde göra en musikvideo till den" sa hon och la sig ner på mina ben . "Okej" , det spelar ingen roll vad vi gör , bara att jag är med henne . Vi lyssna igenom hela låten och hon hade direkt många ider . "Men du är killen , jag är tjejn du sjunger om" , "ok-" , "Jag hämtar Kenny och frågar om han vill filma" sa hon och gick ut från mitt rum .
Jag tittade upp i taket och log , Kenny och Blair kom in i rummet , Kenny hade sin kamera i ena handen och log . Jag ställde mig brevid Blair , "TAGNING 1" ropa Kenny och blair och jag börja fail dansa .
.
.
I slutet så hoppade jag på Blair helt random . Kenny slutade filma och vi alla skrattade tillsammans . "Justin , bort , schas" skrattade Blair och puttade bort mig . Jag ställde mig upp , "KOm" sa Kenny och gick ut från mitt rum till köket . Jag och Blair följde efter honom . Kenny satte , sig vid bordet vid sin dator och kopplade in kameran i den . Några filer kom upp , "Här är den" sa han och lutade sig tillbaka mot stolen . Musiken börja spela och jag låsades sjunga medans Blair dansa , hon dansa faktist ricktigt bra . dEt roligaste var i slutet då jag hoppade på henne , man kunde höra hur vi skratta sedan var den slut , Blair och Kenny skrattade . "Den ska ut på youtube" sa jag och börja fixa , vips så var den ute . Jag och Blair gick in till vardagsrummet , vi hoppade upp i soffan och såg på tv . "buurr" lät det från Blair , jag börja skratta , "Vad var det där?" sa jag . HOn log generat , "Min mage" . "Är du hungrig?" frågade jag . Hon nickade , "Jag har inte ätit någon frukost" då går vi coh äter då" sa jag coh reste mig upp , jag gick in i mitt rum och drog på mig en tröja . Jag bytte sedan till badbyxor istället för shorts och gick ut .
.
.
Kenny satt och åt på en hamburgare medans jag och Blair delade på en extra stor pizza . Blair skrattatde . Hon rapade när vi hade ätit klart och tittade sig runt om kring , jag och Kenny skrattade åt henne . Hon skrattade också , sedan så slutade hon . Jag kollade oroligt på henne , "Jag måste på toa" sa hon snabbt och gick mot toan . Jag kollade på henne ända tills jag inte kunde se henne mer .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sådär ja . Kanske ett till chapter idag , vem vet (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0