The only thing I got right now - chapter 12

"Nämen Tjena" , "Så kändisar går och äter skräpmat" fortsatte hon och låssades skriva ner något i ett block , jag skrattade åt henne . "Vad fin du är" sa jag och log . Hon rodna lite och mummla fram ett tack . "Du med" sa hon sedan . Jag kollade bort mot mitt bord igen för att kolla så inte Selena hade kommit . När jag vände mig om mot Blair så var hon inne i mobilens värld igen . "Vad gör du" sa jag och försökte kolla lite över skärem , "Angry" , "Angry Birds" sa hon och kollade upp . Jag tog hennes  mobil , "Bieber , ge tillbaka" sa hon och försökte ta den . "Aldrig" sa jag och hon börja kittla mig . "never say never" sa hon och slutade kittla mig , hon och jag skrattade högt tillsammans ."Justin , kom" sa Selenas röst bakom mig , Jag ställde mig upp vinkade åt Blair och gick tillbaka till Selena och mitt bord . "Du gillar verkligen henne" sa Selena och log förtjust . "Eh" , jag kände att jag rodnade lite . "Ja det gör jag" , "Det syns" sa hon och tog tag i min hand . Hon närmade sig hastigt och pressade sina läppar mot mina .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BLAIR'S PERSPEKTIV


Jag kollade bort mot Selena och Justin då och då . Fast dom hade fullt upp att göra heta bilder åt paparzzina .
Jag tog en till bit från pizzan och åt , med händerna . Colan stog orörd mitt på bordet , jag tog upp den med ena handen och drack en klunk . Plötsligt fick jag en läskig känsla , åh nej , inte igen . Jag sprang mot den närmaste toalett skylten , jag kunde känna hur Justin titta på mig . Snabbt så var jag inne nerböjd vid toalett stolen och spydde . Jag satte mig ner brevid den . Det här var en sak jag hatade , verkligen hatade . DEt började för 2 år sedan då jag tyckte att jag var för tjock , jag börja stoppa in fingrarna i munnen och spy upp maten jag åt . Jag fick åka in på sjukhus kanske runt 5 gånger varje månad . Nu spydde jag då och då , men inte med flit , min kropp hade liksom vant sig vid att spy . Vera och Nate hade hjälpt mig under den tiden , det var jag tacksam över . Nu så var jag ganska nöjd med mig själv , jag var 1.63 och vägde 40 kg . Folk tycker fortfarande att jag är äckligt smal , och jag vill faktist gå upp .
Jag kollade mig i spegeln , tvättade mig och gick ut . Jag kollade direkt bort mot Justin's och Selena's bord , dom var inte där . När jag kom fram mot mitt bord så satt Justin på stolen mitt i mot mig , han vände sig mot mig och log . Jag satte mig ner och log tillbaka , "Vill du ha?" sa jag och pekade på pizzan , Justin nickade och tog en bit . Jag själv lutade mig tillbaka och drack ur min cola , efter tag för att bryta tystnaden så sa jag : "Jag tror verkligen att man kan bli full på cola" , Justin tittade upp och kollade oroligt på mig . "Vaddå , är du full?" sa han . Jag börja skratta , hans ansikts utryck förändrades . "Du skulle sätt dig själv" sa jag mellan attackerna . "Nej , klart att jag inte är full" . Han rodnade lite lätt . "Vart är Selena förästens?" , han kollade upp och sa : "hon gick hem , men vill du följa med sen , alltså hem till mig?" . varför inte , "Ja gärna" sa jag , han log . "Är du klar" sa jag sedan och kollade på min tallrick . Han kollade ner och sa"ja" . Jag ropade efter notan och Justin började ta fram sin plånbok , "Vad gör du?" frågade jag honom lungt och tog fram en sedel . "Betalar" sa han och tog min sedel och la sin på det lilla fatet , han tryckte min sedel i min hand och log . "Meh" fick jag ur mig .
"Vad fint det är" sa jag medans vi gick ovanför strandpromenaden . Han bara titta på mig . "Vart är Kenny förresten?" sa jag och kollade mig runt omkring . Justin skratta lite och peka på en bil som körde lite längre bak , "Aha" . Vi tog hissen tillsammans upp till deras lägenhet , hissen åkte ner direkt när vi kom upp . Justin gick fram mot dörren och försökte öppna , igen hemma . Kenny kom ut från hissen och öppnade , "Har ni haft det bra?" frågan var ställd till mig , "Ja , fast han dära åt upp hela min pizza" sa jag och skratta lite , Kenny skratta också . "Vilken dummer" sa han och gick till köket . Jag gick in det så kallade Justins rum . "så , vad ska vi göra?" frågade jag och damp ner på sängen brevid honom . "Jag tror det finns några filmer här, vi kan ju se på någon" . "visst" .
Justin gick ut från rummet jag efter in till vardagsrummet . Jag satte mig ner i den stora soffan och granskade Justin när han letade efter filmer , tillslut höll han upp en . "Den hära" sa han och fånlog , "Eh , okej" jag hade ingen aning om vad det var för film .
JUSTIN'S PERSPEKTIV


Jag tryckte på play och satte mig brevid Blair , hennes hår låg över axlarna , hon märkte att jag kolla på hennes å hon vände sig mot mig och log . Just i den sekunden hade jag velat dratt henne närmare och kysst henne . Men det kan jag inte . Hon vände sig om igen och titta på filmen , hon hade inte märkt än att jag hade valt en skärckfilm , Paranomal activy (stav) . "Ska jag poppa popcorn?" sa jag coh vände mig mot henne igen , "okey".
Jag gick ut till köket , kenny , och tog fram en popcorns påse . Kenny satt och prata i telefon med någon . Jag stoppade in popcorn påsen i micron och gick tillbaka till Blair . När jag kom in i vardagsrummet så slängde Blair en kudde på mig , framför sig hade hon kanske två kuddar . Jag kastade tillbaka kudden och skrattade åt henne . "Justin , jag hatar skräck , jag kan inte ens se på Harry Potter utan att bli rädd" . Då börja jag skratta ännu mer .
Hon log inte alls , "Vill du helre se saw?" sa jag och skrattade . Hon slängde en annan kudde på mig . Sedan börja hon skratta hon med . "Popcornen är klara" ropade Kenny från köket , jag reste mig upp och gick till köket . Tog ut popcorna från micron och hällde i dom i en skål . När jag kom in i vardagsrummet hade Blair lagt sig ner i soffan med en filt över sig . Hon kikade ut och sträckte ahnden efetr popcorna , jag drog dom längre ifrån från henne . Hon kröp ut från filten och på mitt knä , ena handen hade utdragen mot popcorna , "Juustin! , ge mig!" sa hon och la sig ner i mitt knä . Jag gav skålen till henne , hon log nöt och börja äta . Jag försökte fokusera mig på filmen men det gick inte , världens underbaraste flick låg i mitt famn . När jag kollade ner mot henne så sov hon .
Jag kollade klart filmen , lutade mig tillbaka och somna jag med . När jag vakna låg ingen Blair i mitt knä , jag reste mig runt och kolla runt i lägenheten , blair var borta . Jag kollde på klockan på min mobil , 6.45 . Jag gick in i köket en andra gång och kollade , på bordet låg en lapp . PÅ lappen stog det så hära :
Godmorgon !
Jag gick inatt , ville inte tränga mig på . och en sak till - tack , för altt , då menar jag allt . Du får mig och skratta och må bra ändå  fast jag är en liten skit . vågade inte säga det till dig , det kanske är lite konstigt . En tjej du precis har träffat .

Men du ring mig när du vaknar mit nummer är 084451234 .

Det värmde när jag läste det . Jag tryckte in nummret med svettiga fingrar på min mobil , när jag hade lagt in det så slog jag på lur och ringde henne , det tog några singnaler innan hon svara .
(Tjock text Blair , normal Justin)
* - Hej , trodde inte du skulle ringa mig *
* - Varför inte? *
* Lappen *
* Äsch , det var gulligt . *
Hon skrattade lite .
* - men vill du hitta på något idag? *
* - Gärna *
* - Okej , men du kan väll komma hit vid 11.00 *
* - okej , då kommer jag , vi ses *
* - Klart vi gör *
Sedan la hon på .
Värmen spred sig ända ut till tårna . Eftersom ingen var vaken och det var nästan 4 timmar kvar tills jag skulle träffa Blair så bestämmde jag mig för att ta en lång , varm dusch . Jag satte på varm vattnet och börja sjunga på min egna låt .
You're the finest girl I've ever seen , and I wonder do you now this? That every guy you meet winds up catchin feeling for ya . You can have any of'em . Your can take a pick . But you need check with me , girl I promise I'm legit , yeah! Ya we'll going to the movies , in the theater holding hands , I'll walk you home from school , I'll walk to your classes . Playing my 360 as you be my best friend . But most of all baby doll you'll be my love love love . You should be pick me . So tell me can you dig it? I'm everything you need girl. So tell me can you dig it? I'll always be your number one number one fan , dig that . And I should be you one and only man .

Jag slutade utav Selena bankningar och skrikande , "JUSTIN HÅLL FÖR HELVETE KÄFTEN , VI SOVER!" skrek hon . "JAAJA!" ropa jag tillbaka och fortsatte sjunga i mitt huvud , låten var som gjord till Blair . Tänka sig att hon gillade mig , eller jag , gillade mig som kompis .

Vad tycker ni igentligen ?
Förlåt för dålig update .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0