YOU SMILE - CHAPTER 7

Jag började sjunga och gav henne rosor och en liten lapp med mitt nmr och så stog det "Call me" .

Nathalie's Perpektiv

Justin följde mig ut från scenen .
Sista biten ut till publiken följde någon random snubbe mig ut .
Rebecca och Celina kom springande och började skrika , så här lät det typ .
- HUR VAR DET ?
- DU VAR SÅ SNYGG PÅ SEN
o.s.v
- tat lungt tjejer sa jag och drog med dom ut .
Vi beställde en taxi och åkte hem .
När vi gick in stog mamma i köket .
- Hej tjejor, var det bra sa hon glatt .
- det var helt awesome sa Rebecca .
- JA , OCH NATHALIE BLEV HANS OLLG skrek Celina .
Jag sket i dom och gick upp till mitt rum .
Jag slängde upp dörren till badrummet och tog bort sminket , sedan så sätte jag upp håret i en lös hästsvans .
När jag kom ut så sov redan Celian och Rebecca , med smink o sllt .
- knäppisar muttrade jag och tog av mig kläderna och bytte om till en gammal t-shirt med "Bart"-tryck och ett par mjukis .
Jag tog min laptop och satte mig i sängen , jag loggade in på facebook och börja chatta med justin .
" HEEY :D " skrev han .
" SHUDILU " skrev jag .
" Hörde att du skulle flytta till ATL ;p "
" yup ): , bajs asso "
" neje , då fåru träffa mig heltin :D "
" juste :D "
" ehehe [8 "
" yup , min farsa kommer hit om tre dagar med alla mina saker "
" ohlala :p "
" knäppis , när börjar skolan här ? "
" dukanva ;P , den börjar om typ om 20 dagar , jag kan fråga Christian "
" okidoki 8) , ska sova nu , vi ses . "
" klart vi gör "

Jag loggade ut sen .
Jag ställde ifrån mig laptopen och la mig ner .
Jag somnade efter tio sekunder .
när jag vaknade så sov Celina och Rebecca .
Jag hoppade på dom och skrek :
- NY DAG TJEJOR !
- va ? sa Rebecca och somnade om .
- VAKNA skrek jag igen .
- Om du går upp så kan jag nog göra det sa Celina och lät trött .
Jag gick upp och slängde av mig kläderna och tog på mig ny underkläder , ett par addidas mjukis och ett linne .
Jag gick in på badrummet och fixade min tofs , kletade på lite eyeliner och mascara sedan så gick till Celina och Rebecca .
Celina stog och bytte om och Rebecca sov .
- REBÄCCAHH skk jag och kastade mig över henne .
- Låt mig sov sa hon och slängde kudden på mig .
- jaja sa jag coh slängde tebaxs kudden .
Jag gick in på badrummet igen och kollade på när Celina sminka sig .
- Ska vi gå ner och äta frågade jag henne när hon var klar .
- okä baby sa hon och sprang ner till köket .
Jag sprang efter henne .
- vad bar att ni är upp nu sa mamma som hade dukat fram frukosten .
Celina och jag satte oss brevid varandra och börja , när vi hade ätit klart så gick Celina och hämta en cdskiva .
När hon kom tillbaka så stoppade hon in den i cd-spelaren .
- Mene inte bävern suckade jag .
- joho du sa hon och drog upp mig från stolen .
Vi började dansa , vi brukade alltid göra det .
Vi gjorde tupp-dansen och värsta random dansen , skithett .
Jag dansade samtidigt som jag kollade på fb på mobilen , justin hade skrivit "sexig dans , natha" .
- AHAHA , JUSTIN HAR SETT OS sa jag och gömde mig bakom soffan .
Vi hade skit stora fönster så det blev värsta insynen .
Celina fortsatt dansa , Rebecca kom ner och börja dansa hon med .
Jag skrev som svar till justin ; "ehehe , det är leskigt att någon tittar på mig men tack ;d"
Han svarde direkt "varsåliteså , men ska vi göra något senare ? "
jag svarade ; " kan vi väll , (: "
" OKEY , kmr t dig kl .16.00 "
Jag loggade ut sen och dansade med min tjejer .
Efter tag så satte sig Rebecca och åt med Celina som åt mer .
Själv så tänkte jag på Justin , asså vafan hur kunde jag vara kär i kille som jag inte ens känner .

enjoy c; , Det går lite fort fram men snart så får ni DRAMA .
KOmmer att bli dålig uppdatering imorn för då ska jag på cup typ hela dagen , men jag ska fråga min kompis om hon kan skriva ett inlägg .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0