YOU SMILE - CHAPTER 5

inget svar .
Vi gick ner åt och sen så la vi oss , jag somnade direkt .

spikeniboken-magtopp-bloggen magtoppen
[Nahalie's perpektiv]
Jag vaknade utav att dörren stängdes igen .
Jag satte mig upp och kolla ner på golvet , Celina och Rebecca var inte där .
- MAMMA ! ropade jag och hörde fotsteg i trappan .
- Ja ? , vad är det gumman ? frågade hon och tittade in i mitt rum .
- vart är dom sa jag och pekade på madrasserna .
- Dom gick ut , men kommer tillbaka typ vid 6 tiden sa hon .
- Happ , sa jag och hon gick ut .
Jag top upp min mobil och logga in på fb .
" vaknat ? ;d "
" YUP :D , när ska vi ses ? "
" typ kl 12.00 eller ? "
" perfect (; , vart ses vi ? "
"  vi kommer t dig c; "
" vet du vart du vart jag bor ? ;3 "
" yup , min mamma berätta , hon känner din c; "
" okej ;D , då ses vi "
Jag loggade ut sen . klockan vaar 11.00 .
Jag gick upp från säng och in till min walk in closet .
Mamma hade redan lagt in mina kläder i "walk in closeteN"  fast jag skulle ju bara vara här nu i 3 veckor .
Aja , jag tog på mig ett par korta jeansshorts och en magtopp .
Sen så gick jag in i badrummet, jag kletade på eyeliner , mascra , puder och sen så smörjde in hela kroppen med solkräm . När jag var klart så gick jag ner i köket , klockan var 12.43 .
Mamma hade stält ut mackor och smör på bänken , så jag tog en macka .
Jag åt långsamt .
* PLING PLING *
Jag sprang mot dörren och öppnade .
-  HEEJ BÄVER & CO ! ropade jag och kramade alla .
- och co ?? , jag är ju  Ultra Chazminatorn sa han och låsasdes gråta .
- knäppis sa jag .
De kollade på mig när jag tog på mig skorna .
- sluta glo sa jag och blängde på dem .
- Vi glor inte sa Justin .
- HOST , vad är det du göör nu då sa jag oc tittade på Justin .
- Natha har gått och bliit kaxig sa Ryan och flinade åt mig .
Jag gick ut ur huset .

Justin's Perpektiv
Jag och Nathalie gick arm i arm .
- Det ser ut som ni är gifta eller nått sa Chaz och tog tag i Ryan .
- vi är det , och jag är en gravid kvinna ? sa Nathalie och kollade på Chaz .
Hans ögon blev som två golfbollar .
- Jag skoja sa Nathalie .
- jätte kul sa jag ironiskt .
- iknow sa hon och log .
Jag log mot henne meed mit flirtiga leende .
Vi visade henne runt om på strandpromenaden och bion .
Hon tog tag i min hand och drog in mig i en butik .
- Jag orkar inte hämta en bikini sa hon och log .
Hon tog tag i en lila bikini .
- Jag kan köpa den åt dig sa jag ocg tog den ifrån henne .
- men , jag har egna pengar sa hon och gjorde sitt "puppy-face" .
- Det där funkar inte på mig sa jag och gick och köpte biknin  .
Nathalie sprang in i på ett bajamaja och bytte om medans jag , Chaz och Ryan gick mot stranden .
- KILLAR! , VÄNTA ! skrek hon efter oss .
- KLART VI VÄNTAR SNYGGING ropade jag , när hon kom så bärde jag jag upp henne .
- Släpp ner mig sa hon och sparkade runt i min famn .
- nej , du är min bebis sa jag och log mot henne .
- Chaz är jag ett bäver barn ? frågade hon Chaz .
- Nä , bara en gravid kvinna som är gift sa han och hånlog .
Jag släppte ner henne .
Hon sprang ner och slog honom .
- du är störd sa Chaz och flinade .
Vi gick ut och la oss ner på stranden .
Jag glodde på Nathalie när hon tog av sig kläderna .
- öhm , bäver , glo inte sa hon och kollade strängt på mig .
Nathalie sprang ner mot havet med Chaz och Ryan efter sig .
Jag tog av mig  tröjan och sprang efter dom .
- VI DRAR TILL BRYGGAN roade jag och sprang mot vänster .
Alla andra sprang efter .
Jag , Chaz och Ryan hoppade i men Nathalie stannade och fnissade åt oss .
- Är det kallt frågade hon .
- NEJ , hoppa i nu sa jag och simmade mot bryggan .
Jag tog tag i hennes fot och drog ner henne .
- AHH , JUTIN DU ÄR SÅ DÖD skrek hon efter mig .
Jag sprang upp ur vattnet med Nathalie efter mig .
Jag sprang långsamre så hon skulle få tag i mig , eheh.
Hon brttade ner mig men jag drog tag i henne så hon kom ner med mig .
Jag låg nära Nathalie nu , Jag ver helt enkelt kär i denna fina tjej brevid mig tänkte jag .
nanana , ENOY :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0