YOU SMILE - CHAPTER 4

- VI SES ! ropade dom och vinkade hejdå .
Vi bara stog där och vinka som fånar , sedan så ringede mamma och sa att hon va
Justin's Perspektiv
,
Vi satte oss i taxin och åkte iväg .
- fyafan vad het hon där Nathalie var sa Chaz drömande .
- Chaz kommer du vara otrogen mot mig nu sa Ryan sorgset .
- åhnej baby sa Chaz och slängde armarna mot Ryan , men han stoppade honom  .
- bög jävlar sa jag .
- ERKÄNN , hon var heeet sa Ryan .
- aso stället skulle kunnat brinnit upp om hon hade vart där längre sa Chaz .
- Ja , men wtf . jag har ju Selena sa jag och tänkte på Selena plötsligt kom en bild upp i mitt huvud och det var Nathalie .
- Hon är tråkig sa Chaz .
- Vi har ju aldrig träffat henne sa Ryan .
- NATHALIE ÄR MIN ! sa Chaz .
Ryan började låsas gråta .
Jag tog upp min mobil och brydde mig inte om Ryan och Chaz , jag loggade in på fb och kollade på Nathalies profilbilder . Hon var verkligen snygg tänkte jag .
Jag kollade sedan på Selenas hon hade ändrat singel satusen till I ett förhållande med Nick Jonas .
- Vad är det ? , Justin frågade Ryan .
- Selena , sa jag ledset .
Chaz tog upp sin mobil och gick in på fb .
- ohjävlar , är hon ihop med en Jonas nu ? sa Ryan
- yup , verkar så sa jag .
- Forget her sa Chaz och dunka mig i ryggen .
- hon verkar störd sa Ryan .
- Nathalie mummla jag .
- LOVE IS THA AIR , NANANA började Chaz och Ryan sjunga .
- lägg av sa jag .
Sedan så gick vi ut till mitt hus .
Nathalie's Perspektiv
Vi hade tittat runt i huset och jag hade bestämt vilket som jag skulle ta .
Celina och Revecca var och duscha fast i olika duschar såklart .
Själv så lågjag på min säng ov hade datan i knäet .
Jag loggade in på fb och skrev , ATLANTA HERE I`M .
Justin , CHaz och Ryan gillade inlägget direkt .
" Hi cutie " skrev Justin .
" HEJ BÄVERBOOII ! "
" BIEBERBOI ? * "
" men nej , du är en bäver . "
" nä , ska vi göra något imorgon ? "
" maybe that "
" Vi kan visa dig runt här i Atlanta ;p "
" och sen går vi och badar ? "
" allt du vill c; "
" okä , cx "
" men ska dra nu "
" VI SES "
inget svar .
Vi gick ner åt och sen så la vi oss , jag somnade direkt .
JAG KÄKAR GLASS & SKRIVER SAMTIDIGT , JOBBIGT SÅ PRVA INTE DET. men ska se på film nu så chapter 5 kommer om någon timme .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0