YOU SMILE - CHAPTER 3

Plötsligt kom tre killar mot mitt bord och den ena fråga :
- Öhm , Kan vi få sitta här det är inte ledigt någon ananstans sa killen .

- Ja , deklart sa jag och flytta på våra saker .
Killen som hade frågat mig kollade på Celinas & Rebeccas handväsor , på dom stog : Biebers girl .
Han muttra alltid massor av jävla belibers sa han .
- öhm , vad sa du sa jag och blängde på killen .
Han tog av kepsen och solglasögonen , det var justin bieber .
- jag är Ryan sa killen som hette Ryan och räckte ut handen , vi skakade sen sa den andra ,
- åh , jag är chazminator sa han log .
- HAH , okej , jag är Nathalie sa jag och kollade på dom tre .
Sen vände jag mig mot justin mot justin och sa :
- om du inte tycker om din fans så kan du ju sätta dig någon ananstans sa jag kaxigt .
Då kom Celina och Rebecca .
De ställde ner en bricka fullpropat med mat .
- OMB , OMB , OMB , OMFB sa Celina och hoppade upp och ner .
- andas sa justin .
- ÄR DET DU sa Rebecca .
Justin börja garva , och sa - klart det är jag , vem annars ?
- ÅHHH , CHAZ AND RYAN sa Celina och börja grina .
- dom är störda sa jag och satte ena fingret mot huvudet och låssssades skjuta .
- men nej sa justin och tog bort min hand , han berörning fick mig att bli varm .
Jag kollade på ner på brickan .
- MEN , jag kan inte äta  allt det här sa jag och pekade på brickan .
- euw , chaz äter inte så mycket äns sa Ryan .
Celina och Rebecca hade äntligensatt sig ner och tröst åt .
- herregud , belibers är tokiga sa Chaz .
- DET ÄR VI INTE ALLTS ! ropade Celina och blängde på Chaz .
Jag satt och pratade med killarna medans Celina och Rebecca grät och åt .
- Ska inte du äta nått sa justin och kollade på Celina och Rebecca .
- nä , jag är inte hungrig sa jag och klappade mig på magen .
Justin börja skratta .
- Vad skrattar du åt sa jag och gjorde mitt sadface .Ryan och Chaz bara såg på mig drömmande .
Efter att justin hade slutat skratta så fårgade han :
-Ska ni på min konsert då ? sa han glatt .
- JA DET SKA VI , VI HAR VIP OCH MEET AN BAJS GREJEN OCKSÅ sa Rebecca som hade precis vaknat .
- okej , sa Justin och log mot mig .
- VAD HETER DU PÅ FB? ropade Celina .
Justin tog fram sin mobil och frågade alla vad dom hette i efternamn och addade oss .
När dom hade ätit upp så ringde min mamma
* RINGELI DING*
- HEI MUMMI sa jag glatt .
- Hej älsklingen , sak jag komma och hämta er nu ? sa hon och lät gladare en någonsin .
- okej , sa jag .
- Men det tar typ 15 min här ifrån så jag kommer snart sa hon .
- okidoki , jag saknar dig sa jag .
- Jag saknar dig med , sa hon och så la vi på .
,
- Vem var det ? frågade Justin .
- min mamma , sa jag och log mot honom .
- okej , bor hon här eller ? sa han och log tebaxs .
- Japp , jag bor igentligen i Sverige men jag ska flytta hit sa jag och kom på att jag skulle ringa papppa .
- nicee , då ses vi sa han och kramade mig .
- yup sa jag och besvarade kramen .
Chaz och Ryan kramade mig också , fast inte Celina och Rebecca .
- VI SES ! ropade dom och vinkade hejdå .
Vi bara stog där och vinka som fånar , sedan så ringede mamma och sa att hon var här .
BRA/DÅLIGT ? , nu har kommer jag faktist skriva aslånga chapters så ni måste komentera ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0